(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 jepp jepp, og andre "child abuse" saker...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 jada, siklerotte.. jeg sitter her og manner meg opp til å vakse huset. hehe. jeg er av typen som lot lille sitte i bilen mens jeg betalte bensin osv når hun var liten og sov. fysj og fy.
Gjest Siklerotte Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Skaff deg vaskehjelp, så slipper du. Dårlig mor du er da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 ja, jeg var en fryktelig dårlig mor.. nå går det ikke å være det mer for hun vil ikke. hahahahah. vaskehjelp ja.. i disse nedgangstider? sløsa!!!!
Gjest Siklerotte Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Legger ikke merke til disse nedgangstidene, synes alt er som før, så skjønner ikke helt hva som skjer. Men vaskehjelp er så absolutt ikke sløsing, for et herk å måtte vaske, spyr bare av tanken. Nei, men du har gjort det, og det var grunn nok. BV neste.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 jau jau! da er det best jeg kommer igang med ryddingen her så BV blir imponert! *roll* vasking er noe herk ja.
Gjest Siklerotte Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Ja, du får vaske du som må... Også kan du tenke på meg som slipper=D Koooos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå