Gå til innhold

Hjeeeelp, har prøvd alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i dag, har blitt strippet av lege på sykehuset slimproppen kom og gikk. blødde og fikk tak i ryggen. tvang min kjære til sex stakkar.

Dette var på Mandag. I går fikk jeg nok. gikk lang tur, spist en hel ananas, tok til og med 2 spiseskjeer med lakserolje (fy så vondt det var) Hadde rier med 6 min mellomrom som bygde seg opp over 4 timer. Var nesten klar til å dra, så bare stoppet det opp. Herregud så skuffa.

Grunnen til at jeg stresser er at jeg blir satt i gang på Mandag hvis det ikke skjer før det. Gjorde det forrige gang, og det har vil jeg ikke gjennom en gang til. Noen flere tips som faktisk funker? har 2 cm åpning, så det burde jo skje noe snart.æsj, jeg får gå å måke snø, bare det snør bittelitt til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å drikk et glass vann me masse kanel oppi. Vet ikke hvorfor det skal virke,men det virket på både meg og venninna mi:)

Lykke til!!!

Skrevet

Ommøbler litt i huset.Flytt på stoler,bord å sofa...

Legg deg med magen ned i senga i 2 min å snu deg igjen..

Spis fårikål til middag(spis myyyyye kål)

Be mannen din sjekke åpningen din..Eventuelt tøye å bøye deg litt inni der..(han skal lete etter en myk runding inni skjeden din å den skal være sentrert,myk å 2 fingrer skal gå inni. OM han i tillegg kjenner noe hardt innenfor denne så er dette hodet å en hinne forann hodet.

Be han gnikke litt å trykke litt rundt.

Siden du har 2 cm åpning så skal det være lett å få i gang fødselen sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...