mamma-for-første-gang Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Bare lurer på om det er vanlig å få noen form for bekreftelse fra Nav før de begynner utbetalingen av foreldrepengene, eller får man bare pengene automatisk i det man begynner permisjonen? Når blir pengene utbetalt? Søkte for ca. 3 mnd siden, men har ikke hørt et knyst fra de siden..
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Det er vanlig å få et brev, vedtak som det heter, der det står at det er innvilget. Men du kan jo bare ringe de å spørre!
Babyønske �� Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg fikk et brev her en dag om at søknaden var mottatt, det var imidlertid 5 uker etter at den var levert. Så når jeg evt får et vedtak og innvilgning vil vise seg, tror ikke det blir i år for å si det sånn. Gikk ut i permisjon i dag, så her får man bare bruke de pengene man har, med måte:-(
mamma til tre prinsesser Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 jeg spurte nettopp nav om dette, lurte på om de hadde mottatt søknaden min og når jeg kunne forvente et svar. fikk da besekjed om at de hadde mottatt søknaden, men vedtaket fikk jeg ikke før etter at barnet er født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå