08GULL+julispire2012 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 snuppa slo på dataen også var plutselig alt i liten skrift.... har ikke peiling på hva hun har kommet borti.. noen som vet hvordan man får det tilbake???? var ikke så lett å lese enkelte ting lengre,spesielt når man er ganske nærsynt fra før=) hehe
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 det der hender her hele tiden også, av en eller annen grunn kommer bop alltid borti skriftstørrelsesknappene. Øverst i venstre hjørne på skjermen hos meg står det vis på en av "knappene" der er et av valgene skalering, der kan man endre skriftstørrelse.
Emmj Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Du kan også se om ctrl + scroll med museknappen virker, kanskje det er det som har skjedd?
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 På min data kan jeg trykke control -ctrl- og så pluss eller minus.
08GULL+julispire2012 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 funket ikke noen av forslagene=( finner ikke noen vis knapp her på skjermen. ringte til sambo,men han hadde ikke peiling...hhmmm noen fler som har noen forslag?
SaDa Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 nederst i høyre hjørne står der et forstørrelsesglass og antall% ved siden av. den skal stå på 100% Virker ikke det, så prøv å restarte maskinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå