suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har tenkt noe sånt som "de beste ønsker for julen og det nye året", eller er det bedre med "god jul og godt nyttår" ?
melkekua™ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 I kortene vi sendte ut står det: God Jul & Godt Nyttår!
* 5 om dagen * Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 jeg skriver alltid "Vi ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nyttår" eller deg ,om det er til en pers.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 vi ønsker dere alle en god jul og et godt nytt år står det i våres. hehe. og ja, jeg har delt nyttår.. måtte søke rundt på nett for å finne ut om det var greit å dele det. hahaha.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Må si meg enig i at å dele "nytt år" blir mest riktig.
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Noe så kjedlig som: vi vil ønske deg/dere ei koselig jul og et riktig godt nytt år! hilsen nn
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 På selve bildet står det "god jul og godt nyttår" og så har jeg skrevet litt ulikt på baksiden av det. Type "ønsker dere en fredfull julehøytid og alt det beste for 2009" og variasjoner av det. Men når man deler opp nyttår skal man vel strengt tatt slenge inn et komma også, altså "godt, nytt år"? Siden året er både nytt og godt, eller ønskes i alle fall å være det? Jeg pirker ikke nå, jeg bare lurer altså!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Ønsket er gammelt og ennå så ekte, en fredelig jul vi ønsker med dette. Sender deg en juleklem og håper den finner frem Lurte på om eg skulle bruke dette iår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå