cherry coke Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Guri malla, hun kan irritere meg! Hun er egentlig ei grei dame, men av og til får jeg makk av henne. Hun kjenner ikke barnebarnet sitt på 3 noe særlig godt og hun gidder heller ikke å ta kontakt noe særlig. Alltid jeg som tar kontakt. I dag ringte jeg henne for å slåå av en prat siden det er lenge iden jeg har snakket med henne. Alt var bra og vel helt til hun spurte om vi (jeg og jenta mi) kan komme til dem på formiddagen den 17. Nei, det kan vi ikke, sier jeg. Jeg har eksamen og jenta mi har grøtfest i bhg den dagen, noe hun har gledet seg lenge til. Men vi kan godt komme en annen dag. Eller dere kan komme til oss. Dama fikk fnatt! Hisset seg opp og skjelte meg ut fordi VI aldri har tid og nå må jeg for faen meg begynne å prioritere annerledes! Hææ? Jeg svarte rolig at jeg har faktisk eksamen den dagen og jeg har ikke sjangs. Da mente hun at jeg kunne avslutte eksamen tidligere, hente jenta mi og komme til dem. Blei så irritert at jeg forklarte henne hvor skapet skal stå. Jeg sa at om du skal i det hele tatt forlange noe som helst fra oss, bør DU begynne å prioritere annerledes! Hva med å begynne med å bli kjent med barnebarnet ditt?!?. Gud så irritert jeg er!!! (rotete innlegg, men er ganske sur her jeg sitter=))
Lovemelikeyoudo Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 for ei kjerring!!! drit i henne!!
Sjokoladekaka Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 hahaha.. må berre le, for eg kjenner det litt igjen, ja;) Bra du klarte å sette ho på plass:)
melkekua™ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Den hadde hun sikkert ikke forventet hehe....spent på hvordan dette går videre ;o) Synes du gjorde det rette med å si slik som det er!
OsloMor Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Ville ikke hun ha datteren din på overnatting her forleden også? Virker som om hun tror barnebarnet er bestillingsvare, bra du oppklarte den misforståelsen iallefall. Også avslutte eksamen tidligere, den var ganske drøy må jeg si.
cherry coke Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 Ja, herregud. Hun skjønner tydeligvis ikke viktigheten av det:( Det virker som om hun har ventet på at jenta skal bli "stor nok" til at hun kan ha henne alene. Men hva hjelper det når de ikke kjenner hverandre så godt? Synd at hun er sånn, for hun er i utgangspunktet en grei dame. Og jeg ønsker jo virkelig at de skal få et nært og godt forhold. Argh...hun kaver meg opp i disse eksamenstider og det er ikke bra=)
lystige lerke Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Avslutte eksamen tidligere?! Den var jo også litt av et forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå