Gå til innhold

alenemødre.. hvor mye penger fikk dere i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jo utrolig mye mer enn det jeg pleier:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har alle fått;)

Etterbetaling fom mai pga økning av satsen med ca 700 kr mnd.

Skrevet

Har ikke fått noe jeg! Men får det vel i morgen...-håper jeg! ;)

Skrevet

HAHAHA.... Faen, du er lite morsom da. Gleder meg max til du en dag kanskje sitter i samme båt som oss.... DA SKAL JEG SI DET SAMME TIL DEG. Ordene som kommer ut av den svære kjeften din sårer ingen. Tror du virkelig vi ville bli alenemødre? Nei, det ville så absolutt ikke jeg ihvertfall. Men hva faen skal man gjøre når man knapt nok klarer å leve på den usle lønna man tjener da? Du er da så forbaska tett i hodet ditt....

Skrevet

" Men hva faen skal man gjøre når man knapt nok klarer å leve på den usle lønna man tjener da?"

Tenkt seg om før man ble smelt på tjukka og tatt en utdannelse som ga en godt betalt jobb. Easy peasy!

Skrevet

Herregud,spar meg da di fitte! Du er jo så jævlig fordomsfull. Tror du heller må ta en goood kikk på deg selv før du dømmer andre.

Skrevet

kos dere med ekstra penger denne mnd... :) å ha en riktig fin jul alle sammen :)

Skrevet

jeg er ikke alene mor å få inngen tin av nav utenon de 970 kr. så har egentlig ikke noe her å gjøre men klarer ikke dy meg når jeg ser sånne tåplige innlegg som anonym over her skrev.

hva om hun ble gravid med prevansjon og er sterkt i mot abort ?

hva om kjæresten plutselig bare stakk ?

hva om hun har hatt en bra jobb å kansje fikk sparken ble uføretryggda ol

jeg har ikke mye peilig når det gjelder alle dissen støttene fra nav men jeg vet helt sikker at ALLE er ikke snyltere. selv om dessværre noen er det. å de har jeg ikke så mye til overs for.

skjønner bare ikke grunnlage ditt for å kalle disse trygdesnyltere.

Skrevet

HI her. må svare til de idiotiske folka her som kaller oss trygdesnyltere..

Jeg er 20 år.. fikk min sønn da jeg var 17. var sammen med barnefaren til gutten ble 2 år. Da ble det brått slutt! ikke noe jeg ønsket det!!!

Jeg går på skole og skal få meg en utdannelse så jeg har ikke tenkt å leve på trygd hele livet liksom.

er ikke stolt av og leve på trygd, vil heller jobbe og tjene egne penger.. så ikke vits og komme her og være spydig for jeg prøver hvertfall!!!

Skrevet

Trygdesnylter er vel en som tar i mot ytelser man IKKE har krav på, og aleneforsørgende har jo rett på støtta, så hvorfor si nei? Da får de sinte, bitre damene med samboer/mann kjefte på staten og ikke på de som er alenefosørgere.

Jeg har mann og er ikke verken bitter eller sinna. Kos dere som vi andre gjør, det er jul! Gled dere, ikke spre galle!

Skrevet

Hehe,hadde 26.000 på konto i dag:-)

Os,etterbetaling og lønn:))

Skrevet

Kom etterbetalingen i egen utbetaling?

Jeg fikk 8000 inn på konto fra trygdekonoret i går. Er uføretrygdet og får trygden min i morgen, et helt annet beløp.

8000...det er mye tilbakebetaling isåfall...tør nesten ikke tro det er sant..

Skrevet

Jeg fikk 5000 etterbetalt,jeg har ikke full os.De kom sammen med os..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...