Nikkan Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Ble strippet i går formiddag,(blødde en del men det er visst vanlig) fikk rier med 15 min mellomrom i går kveld MEN som ga seg i natt....typisk. Halv 8 i dag begynte det på`n igjen, kommer med mellom 10-15 min mellomrom og noen av dem er rimelig harde. Håper ikke det gir seg nå!!!!!!!!!! Fødte sist for litt over 9 år siden men trodde ikke det skulle bruke sååååå lang tid på åpningsfasen likevel (hvis det er det som er i gang da) De andre gangene har det liksom startet kraftigere....tror jeg....hvis jeg husker rett. Noen med lignende erfaringer? med mange års mellomrom mellom fødsel?
MammaMor74 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei. Jeg er i min 29. uke og det er 8 år siden sist jeg fødte. Hadde 2,5 døgn med rier før datteren min ble født den gangen, så jeg er forberedt på at det vil ta lang tid denne gangen også. Lykke til! Det er verdt alle smertene!!
Nikkan Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Ingen oppmuntring akkurat men takk likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå