Gå til innhold

Jeg blør :(

*Emma & Mathias*spire i magen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, nå som jeg hadde begynt å få troen på at det skulle gå bra.. Har sett hjerte slå, og hatt alle klassiske sv.skaps symptomer, men så våknet jeg opp idag tidlig, og det kom masse brunt blod på papiret..

Har ikke sterke smerter, men kjenner at det murrer litt.. Skal på volvat halv ett og få "dommen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke være noe galt,så bare slapp av:)

du kan ha noe gammelt blod som ligger inni kjeden,og det hender da kommer ut,men mange blør faktisk litt, jeg gjorde også det med minsten,hadde et sprengt blodkar i kjeden,men selvsagt man blir jo engstelig,men bra og ta tak i det og være sikker. men du kan helt sikkert bare slappe av:)

langt er du på vei?

Skrevet

Er 8 uker på vei. Ja, det er jo veldig vanlig å blø, men har hatt trøbbel i dette svangerskapet, ble satt 3 uker tilbake ved forrige UL, og hcg nivået mitt doblet seg ikke i den turbofarten det burde gjort.

Men både legen min og jordmoren sa at det kunne være helt normalt for meg, og ville ikke være med på tanken om at noe kunne være galt, så derfor fikk jeg beskjed om å slappe av, og bare tenke at jeg var gravid.

I tillegg sa de at det var et stort pluss at jeg hadde sett hjerte slå, og at jeg hadde symptomer på svangerskapet.

Men disse blødningene skremmer dritten ut av meg..

Skrevet

Prøv å slapp av før du skal på ul i hvertfall. Skjønner godt du blir redd når du begynner å blø, det blir nok de fleste! Håper ul går bra, det trenger jo ikke være noe galt!

Stor klem!

Skrevet

Ja, merkelig nok er jeg helt avslappet.. Jeg som har vært helt hysterisk hele veien, er brått helt rolig... Har ingen smerter, så tror at jeg slapper helt av fordi jeg har et håp om at hjertet fremdeles slår.

Har vært dum og fortalt datteren min at vi skal ha baby, så skulle det ende i SA, så blir faktisk det verste å fortelle henne det, for hun gleder seg så veldig til å bli storesøster.

Men da får vi bare sette i gang og prøve på nytt, får også utredning om jeg mister nå, for da blir det 3. SA'en på rad..

Ser jo at mange her inne klaffer på første forsøk etter Sa, så det gir jo håp :)

Men nå må jeg kjøre, kommer med en oppdatering etterpå.

Takk for oppmuntrende ord :)

Skrevet

Håper virkelig det går bra på ul! Har hatt 2 sa før denne spiren selv, aner ikke hva jeg skulle gjort om dette også ender i SA. skal krysse fingre og tær for deg;)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde oxo murring og litt blødninger.. Håper det går bra.

Skrevet

Hvordan har det gått?

Håper alt er bra :)

Skrevet

Gynekologen var veldig negativ til blødningene, ettersom hcg nivået mitt ikke dobler seg, så hun forberedte meg på en SA før ultralyden, men jammen fikk vi oss en overraskelse begge to :)

Babyen var sprell levende, hjertet banket, og den har fått både armer og bein :) Har vokst 3 ganger så mye siden jeg var der sist, og er nå 11 mm stort :)

Hun sa også at livmormunnen min var helt lukket, og fosteret lå godt beskyttet bak en tykk og god slimhinne. Ingen tegn til blødningen fra livmoren, så antakelig har et blodkar sprukket i helgen da jeg løftet tunge glass-brett på jobben.

Resten av blodet kom ut da hun trakk ut ultralydstaven, og nå er blødningene helt vekk.

Gjett om jeg er glad :):)

Skrevet

Så godt å høre at alt sto bra til!! Kan tenke meg det var en lettelse å se den lille på ul:)

Skrevet

så godt å høre om slike historier også!!! :D

Skrevet

Å så fint å høre at det ikke var noe galt!! Supert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...