Monajenten Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 ...er det kun Ecco, det? Så en mamma i barnehagen med noen dritstilige goretexsko, men det eneste jeg så var selve goretexmerket.....bare lurer på om det faktisk er mulig å finne dem.
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har Viking Goretex til snuppa... Goretex er vel bare selve stoffet er det ikke`??
Holly❄️ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Goretex, eller andre Tex merker er et membran inni skoen, som holder vann ute. Det er ikke synlig på skoen. Ikke bare ecco nei, de som har det er merket med et lite merke på skoen
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det er mange merker som har gore tex. Det er kun membranen skoene og klærne er laget med som heter det.
Monajenten Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Haha ja, jeg er håpløs:-P Men hvor kan jeg lete da? Skoene var mørkebrune med flatsåle, og var vintersko liksom. Haha. Lett.
Tante Gustava Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Spør henne neste gang du ser henne hvor hun har kjøpt de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå