Clementine Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Arg.. Sexlysten er helt borte. Fra jeg sluttet på prevensjon og de første månedene av svangerskapet har det vært helt på topp, bedre enn på mange år. Deilig å slippe prevensjonshormonene... Nå er jeg kommet over 26 uker, og lysten finnes ikke i det hele tatt. Eller det vil si: hodet mitt har lyst, kroppen er helt uinteressert. I går var det så lenge siden siste orgasme at jeg våknet med nesten-orgasmefølelse!! Og tenkte nå er jeg tilbake, så siden mannen måtte på jobb rota jeg fram gamle venner fra nattbordskuffen, og satte i gang... Den gang ei. Fikk etter 20 minutters slit (pleier å ta maks fem minutter) fikk jeg pressa fram ei, men det var ingenting å skrive hjem om. Den stakkars mannen min er skikkelig oversett, jeg klarer ikke få orgasme lenger de gangene vi har forsøkt, sikkert fordi jeg ikke er lysten i utgangspunktet. Mens han jo har mer lyst en noensinne, han synes jeg er kjempedeilig med stor mage. What to do?
<3 Milla <3 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Har det heeeeeeeeeelt likt selv og er i uke 25, blir så fortvila..... Hodet vil, så blir jeg bare så hoven der nede at det er umulig å få til noe som helst for meg har dette gått opp og ned, plutselig kommer det en dag det går bedre.. håper vi blir normale når vi har fått dem ut hehe
tg85 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Her har jeg det motsatt.. Jeg har lyst hele tiden, bortsett fra morgentimene og fram til lunchtider da jeg bare er kvalm... Problemet mitt er at jeg har mann som ikke har like lyst som meg (jeg tror han er redd for å skade barnet, selv om jeg bare er i uke 15) En del menn får vel angst for slikt... Flere kvelder kommer det noen tårer fordi jeg føler meg oversett som har en mann som ikke har lyst like ofte som meg lenger..senest igår kveld faktisk. Men han har mye å tenke på- huskjøp og lån og bil og diverse, så jeg forstår jo at han er sliten innimellom , jeg bare lurer på hvorfor jeg blir så lei meg når det ikke "blir noe" .Skulle være unødvendig.. Lykke til!
Elviraen Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har ikke sexlyst heller, jeg kan onanere i dusjen, bare for å skjekke liksom, å det funker, kommer etter noen minutter, men har ikke lyst å knulle liksom, synest det er bare slitsommt, men kan kanskje ha noe med at jeg er i dårlig form og har fått halsbetennelse og har litt feber.... huff, håper det endrer seg, stakkars kjæresten min, han har ikke hatt sex på over en måned!! synest jo det er for ille at han skal ronke liksom!! men når jeg ikke har lyst/ikke gidder er det ikke så arti for han heller.....jeg har heller lyst at han skal klø meg på ryggen eller stryke meg på magen eller bare holde rundt meg, men så blir han jo så kåt å da kan jeg på en måte forstå at han synest det er litt irriterende når jeg bare sovner!! HAHAHAH må bare le, jeg er helt håpløs fortida!!
Mia29 Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Hos oss må sex planlegges om dagen. Det viktigste for meg er at jeg ikke er så alt for sliten, da får jeg så lett kynnere. Med andre ord må vi droppe alle andre planer om husarbeid, handling osv den kvelden og bare legge opp til hygge. Dessuten må det ikke bli for sent på kvelden for da sovner jeg. Min erfaring er at selv om jeg ikke er supertent der og da så hjelper det når vi kommer i gang. Med en liten dose glidemiddel så blir det også lettere. Selv om jeg ikke går rundt og er supertent i hverdagen så opplever jeg akkurat som deg å våkne av at jeg holder på å få orgasme i søvne hvis det går for lenge mellom hver gang vi har sex. Vi prøver derfor å ha sex i alle fall en gang i uken for å holde det i gang. Nærheten vi får når vi har sex er også viktig, så for meg funker det ialle fall å prøve selv om jeg ikke er overtent. Men det er viktig å ikke tvinge seg også, da kan det fort gå i vranglås. Sexlysten jo ellers slik at den går opp og ned. For oss har det vært viktig å snakke om det. Da er det mye lettere å forholde seg til også føler vi oss ikke så utrolig avvist hvis den andre ikke vil. Lykke til!
Elin1980 Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Har det veldig likt..Har ikke sexlyst i det hele tatt... kjempe trist !! Jeg synes det er ekkelt pga jeg har så mye utflod at jeg blir for våt, og er ganske hoven der nede og pga av dette så kjenner jeg ikke så mye lenger, ergo jeg får ikke så mye ut av sex lenger desverre
Mia29 Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Hei! Dere som sier dere er hovne, har dere kun sex med penetrering for å oppnå orgasme? Nå er jeg helt avhengig av å kunne stimulere klitoris med hånden eller ved hjelp av munnsex. Men da går det stort sett helt fint. Det gir oss også mulighet til å kunne fokuserer litt på en om gangen hvis det er det som trengs nå som jeg ikke er like spretten i kroppen lenger og magen tar mer og mer plass. Samtidig orgasme er med andre ord ikke et tema hos oss, men sexen er bra likevel. Hvis jeg har mye kynnere blir dette for eksempel forsterket av sex. Da er det best at han kommer først slik at jeg slipper å fortsatt være "tilgjengelig" når kynnerne tar tak. Ellers pleier jeg som oftest å komme rett før han. Vel, ble litt private detaljer her. Men det ble bedt om tips i overskriften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå