Gå til innhold

Fortvila over sexlivet mitt ... tips? (samme som andre tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg.. Sexlysten er helt borte.

Fra jeg sluttet på prevensjon og de første månedene av svangerskapet har det vært helt på topp, bedre enn på mange år. Deilig å slippe prevensjonshormonene...

Nå er jeg kommet over 26 uker, og lysten finnes ikke i det hele tatt. Eller det vil si: hodet mitt har lyst, kroppen er helt uinteressert.

I går var det så lenge siden siste orgasme at jeg våknet med nesten-orgasmefølelse!! Og tenkte nå er jeg tilbake, så siden mannen måtte på jobb rota jeg fram gamle venner fra nattbordskuffen, og satte i gang... Den gang ei. Fikk etter 20 minutters slit (pleier å ta maks fem minutter) fikk jeg pressa fram ei, men det var ingenting å skrive hjem om.

Den stakkars mannen min er skikkelig oversett, jeg klarer ikke få orgasme lenger de gangene vi har forsøkt, sikkert fordi jeg ikke er lysten i utgangspunktet. Mens han jo har mer lyst en noensinne, han synes jeg er kjempedeilig med stor mage.

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen trøst så er dere ikke alene...

Jeg er nå snart 41 uker på vei, å vi har ikke hatt sex siden jeg var rundt 20 uker. Syns det er fælt jeg...nå er vi på en måte kommet til det punktet at det er blitt vanlig å ikke ha sex, så det er ingen som prøver å få igang noe heller. (Uansett er alt så tungt og vondt nå, at det hadde nok ikke blitt så bra)

Jeg har også merket at det er mye vanskeligere å gi meg selv orgasme også. Merkelige greier.

Tenk hvis renselsen varer lenge etterpå, å det er vondt nedentil - da kan det jo ta mange uker før man er klar til sex etter fødselen.

Uff, kan jo risikere at det tar over ett halvt år fra forrige gang vi hadde sex til neste...

Skrevet

uff skjønner ossen du har det,lysta her har vært borte i snart 15 uker, og inngen av oss som prøver på noe lenger,er så lenge siden at det er liksom en vane at vi ikke har sex.

Skrevet

Jeg mista lysten en eller annen gang midt i forrige svangerskap.. Hadde mye sex de siste 2 ukene for å modne/starte fødselen, men jeg kan med hånden på hjertet si at lysta ikke har kommet tilbake i det hele tatt. Faktisk har jeg perioder hvor fysisk kontakt gjør meg dårlig. Har hatt lyst på sex kanskje 5-10 ganger de siste 2 årene, og det ser ikke ut som det er noe bedring i vente.. Har selvfølgelig hatt sex oftere enn jeg har hatt lyst, men det blir temmelig døllt å "bare se i taket".

Mit tips til dere er å snakke om det og kanskje få litt råd og tips før det er for sent.. Jeg må søke hjelp etter denne er født, men kjærlighetsforholdet har gått skikkelig opp i sømmene etterhvert, og det blir mye å ta igjen :(

Heldigvis har jeg en samboer som også er min beste venn, så det har vært annet å gjøre på enn sex :P

Skrevet

Så godt å lese at det er flere enn meg som føler svangerskapet har "drept" sexlysten. Jeg fikk oftere nei enn ham tidligere, nå er det bare han som får nei etter nei etter nei... Og han er kjempetent, han har mer lyst nå enn noen gang!

Jeg får så dårlig samvittighet hver gang jeg sier nei, fordi jeg er jo så utrolig glad for at han har sånn lyst på meg. Men jeg gir ham kanskje oftere oralt nå enn før da, vil jo ikke at han skal bli helt frustrert.

Heldigvis kan vi snakke om det, og selv om han har blitt skuffet noen ganger, så er han utrolig forståelsesfull for at kroppen min bare ikke vil det samme som meg.

Håper virkelig at lysten kommer tilbake etter fødselen!!!

Skrevet

her er det ingen problemer med min lyst, men kroppen min har ikke den samme effekten på min kjære som før. så det blir magert gitt :S Er kjempe trist og gir en god knekk på selvtilliten. men men.. Kan jo ikke tvinge gutten heller da ;);) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...