1prinsesse+1i magen Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Den gikk ut på dato for et pr dager siden, men er ikke åpna. Også vil jeg ikke helle ut 1 hel liter melk heller.. Hva kan jeg lage??
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Du kan jo lage loff. Det er jo bare kjempegodt med hjemmebakt loff med godt pålegg på i julen. Jeg pleier å pynte de litt ekstra, feks bruke litt av deigen til å lage en sløyfe på toppen, pensle godt med egg og strø ulike typer frø på. Dette er også fint å gi bort...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Vafler til lunsj, pannekaker til middag, kleppmelk til lunsj eller kvelds.
1prinsesse+1i magen Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 Takk for svar! Loff spiser vi ikke.. Men fant en oppskrift på vafler med 1 liter melk, MEN nå finner jeg ikke vaffeljernet, aner ikke hvor det er. Så da må det bli pannekaker tror jeg, grove pannekaker til middag i dag Men kan pannekakerøra stå i kjøleskapet 3-4 timer tro?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ikke noe problem om den står flere timer i kjøleskapet, bare sett plast over slik at den ikke tar smak fra noe annet du har i kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå