Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Drar snart til legen. Skal spørre om han kan se på ultralyd. Har vært på innvendig UL på sykehuset pga truende abort for et par uker siden. Der så jeg spiren med et lite bankende hjerte og en plommesekk. Håper at alt er bra i dag, at jeg fortsatt får se et bankende hjerte. Litt nervøs nå....
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Så gøy. Lykke til ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Så spennende! Håper alt var bra:)
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 Alt var i skjønneste orden. (Lettet :-)) Han tok utvendig UL og fikk se en liten krabat som ikke klarte å ligge stille. Var umulig å få et bra bilde som han kunne skrive ut. Var så gøy. :-) Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på den ordinære UL i uke 17-19. Blir vel i mnd-skiftet januar/februar. Så jeg regner med at det blir offentliggjort blant kollegene mine på julebordet i helga at vi venter en liten baby (sjefen vet det allerede).
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Så flott at alt var bra. Lykke til videre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå