togutter Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 men hva skal jeg bake?? Noen som har tips til meg?
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 jeg skal bake grove rundstykker lurte litt på å bake en kake også, men får se om tiden strekker til. noen tips: sjokoladekake, ostekake, boller, rundstykker, brød, gulrotkake, suksessterte.... Lykke til
kei80 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg skal bake horn idag(med ost og sinke) Men vet ikke om det var mat eller kake du skulle bake?
togutter Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 egentlig var det julekaker, men når dere begynte å ramse opp rundstykker og horn så fristet det mere;)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 I går bakte vi skolebrød og vanlige boller. I dag står julemenn for tur! fra før har jeg bakt cookies, krumkaker, tørrvafler og potetmelspletter. Må vel bake på nytt før jul uansett.. straffet seg å bake så lite, for halvparten er oppspist allerede!
Rose69 Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Mandelkaker dyppet i sjokolade. Marsipan dyppet i sjokolade og deretter i kokos eller hakkede nøtter. Berlinerkranser. www.detsoteliv.no har mye godt...
ipeggy Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror jaggu jeg skal bake lussekatter i dag jeg! Og ta med på jobben i morgen, så sant jeg føler meg bra nok til å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå