Pinguuu Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Testet du før ikm? Har så lyst¨å teste,men domt å sløse. har ikm på søndag. Gratulera så masse forresten:-)
Krøllefrøken Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Gratulerer så mye!!! håper mange andre følger etter før jul
Krøllefrøken Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 hehe... ble feil detta. skulle i det andre innlegget
Rotte-mamma Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Er ikke sikker men tror kansje jeg har testet før tidligere i uken ihvertfall, var i 1 pp etter p-pille bruk også fikk jeg jo ikke mensen (heldigvis) så vet ikke nøyaktig når IKM var.Om jeg regner med 28 dagers syklus så hadde jeg IKM på onsdag, men har hatt skyggestreker hele uken, tydeligst var de på CB...Tusen takk for alle gratulasjoner, nå satser jeg bare på at alt går bra!! Også kom jeg på noe litt artig, dere her inne fikk faktisk vite det før samboeren:-) Han var på jobb og fikk ikke ringt før lunsj:-) Lykke til til alle sammen! Ønsk dere babystøv isteden for snø i år:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå