Gå til innhold

Herriguuuud... er jeg virkelig gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk posetiv test til morgen i dag....men kan den falsk tro?

det er billigtest, og jeg har tatt de mange ganger før...

jeg tok testen gikk kikket på den etter 2 minden var negativ (hadde ikke regnet med noe annet for det er ennå 10 dager til IKM, måtte bare ta en test fordi vennina mi fortalte meg at hun var gravid)

Jeg gikk så i dusjen og kikket på den igjen da jeg hadde tørket meg, da kunne jeg skimte en strek.... og etter ca 5 min til var denne streken godt synlig, kjukk og rosa, den er riktignok svak, men den er godt synlig!!!

alt dette skjedde innen tre kvarte...

men jeg har da alderi fått skikkelig posetiv test med disse billigstrimlene før. jeg har fått skyggestreker etter noen timer på de, men det er jo anderledes....

hva tror dere a??

har ikke mye symptomer egentlig...men det hadde jeg ikke da jeg var gravid med sønnen jeg har nå heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager til ikm vil vel si at du hadde el for bare 4 dager siden? Da tror jeg det skal godt gjøres at testen gir positivt utslag allerede, men krysser fingrene for deg likevel:)

Skrevet

nei, jeg må vel ha blitt gal.... men den er helt seriøst posetiv....

men jeg har hatt veeeeldig ustabil syklus da, så kan jo være jeg har hatt el tidligere enn beregnet...

jeg fikk iallefall mensen 21.november...

skjønner ikke hvorfor jeg testet heller egentlig, for jeg viste jo at den ville bli negativ.... men....

Skrevet

jeg ser nå at det er jo ikke 10 dager til IKM, men 8 dager.... jeg regnet fra 21. nov til 21. desember jeg, men det blir jo feil....

viss jeg har 28 dager syklus denne mnd så blir det fra 21.nov til 19.des....

Skrevet

å, jeg skjønner virkelig hvor forvirra du blir nå! jeg fikk jo også svak strek på billigtest nettopp, men er lenge til ikm. og i går leste jeg om disse billigtestene, at de krever så lav dose hcg at til og med menn har fått opp strek på dem! vil ikke skuffe deg, men jeg anbefaler deg å vente noen dager og ta cb digital. har nemlig bestemt med for dette selv, skal vente minst til tirsdag 16. desember før jeg tar en cb digital, for er tydeligvis mange som får opp disse svake strekene på billigtestene uten å være gravide... uansett, skulle gjerne gratulert deg, men krysser heller fingrene for at du får positiv test om noen dager igjen! :) lykke til!

Skrevet

PS: vi har forresten ikm samme dag - hva med at vi begge tar en digital den 16.? :)

Skrevet

håper virkelig at testen stemmer da :) ta en cb test om noen dager, og oppdater oss da!! kjempespennende :)

Skrevet

jo det kan vi gjøre:) men jeg kommer nok til å ta en vanlig cb til lørdag....!!

skal på fest skjønner du.....

kan hende jeg tar en test i morgen også....

har testet sikkert 100 billigtester, (prøvde i 14.mdn med sønnen jeg har nå)

og alderi før fått en sånn strek jeg har fått nå.....

med sønnen min hadde jeg el på dag 8 i syklusen, så kan jo være jeg har hatt tidlig el denne gangen også...

men jubler ikke før jeg har tatt en cb med posetivt resultat...

Skrevet

Å så spennende! Så man kan teste positivt så tidlig?? Kunne nemlig også tenkt meg og teste, har IKM på tirsdag. Skal på julebord i dag og lørdag, og med tanke på alkoholinntak så hadde det vært greit å teste. Føler nemlig at det er et eller annet på gang, men det kan også være nybegynnernerver, er i 1. pp:) brukte nemlig laang tid på forrige mann. Jeg har CB test liggende, men de mente på apoteket at det var bortkastet å bruke den nå.Hvilken test er det dere bruker så tidlig? Kan man kjøpe de på apoteket, el er det de som selges på nett?

Håper testene fortsetter å være positiv og at du får verdens beste julegave!

Lykke til!

Skrevet

Glemte en ting:) Før jeg ble gravid sist så hadde jeg ganske ustabil syklus. Etter 6pp ble det tatt blpr for å sjekke om jeg hadde EL. Prøvene viste at jeg hadde 3 EL på en syklus. Den ene ganske tidlig.. Så kan jo være du har hatt flere EL og dermed er blitt gravid tidligere enn du trodde.. Satser på det!

Skrevet

Lørdag 13., altså. Tror jeg hiver meg med ;) Har tatt masser av billigtester allerede, jeg også. Krysser fingrene for klarere resultat på lørdag! Lykke til :)

Skrevet

man kan jo ikke ha fler enn 1 EL pr syklus, det er fysiologisk umulig!

MEN kroppen kan prøve å lage EL, og hvis den ikke får til, prøver den på nytt!

Kan jo være den er kommet tidligere enn orventet!

Håper den er positiv lille knøtt!!!!!!!!

men du, dikker på du vil teste med cb a?.............he, he, he, den bare forvirrer hodet mitt. blir verken det ene eller andre.

Gått over til qr jeg nå, der får jeg i allefall klart svar!

(sensitiviteten er jo den samme på cb og qr)

krysser fingre!!!!!!!!! :)

Skrevet

jeg har to CB liggende her, så må jo bruke de... hehe;)

jeg har brukt CB masse når jeg prøvde sist, og det var kun en gang jeg fikk falsk posetiv der..... så jeg regner den som rimelig sikker...

QR er nok ikke så sensetiv som CB.... da jeg var gravid, ble CB veldig sterk posetiv mens QR var veldig veldig svak...

du er nok gravid du Ullhue:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...