Gå til innhold

Fredspipe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på Mr.Å ble kjørt inn,snudd og kjørt inn igjen.Så nå er jeg endelig ferdig med det.

Men jeg gjorde noe jeg har tenkt på lenge,men ikke fått gjort.

Jeg begravde stridsøksa..Var samtidig å besøkte min svigermor.Hun ligger på sykehuset,men skal flyttes i dag.Må si det var litt rart alt.Her har vi bodd et steinkast unna,men jeg har valgt å holde meg vekke fra alle sammen.Å det har hjulpet meg.Men jeg dro dit...Å det var godt =))

Jeg har savna ho.Savna disse samtalene vi hadde,kunne tulle med henne,kjøpe små ting,og bli servert kaffe og noe å bite i =)

Det å se fjeset da jeg kom inn,det ga meg et lite blaff av samvittighet...Men jeg vet det ikke var min feil alt det vonde.Men jeg vil ikke ha det slik jeg.Å nå tok jeg skrittet.Det er jeg glad for.Hun er den som har lært meg det meste egentlig.Jeg har alltid kunne spurt henne om alt,og fått svar.Hun er høvdingen i denne familien.Å nå har jeg fått klemme henne.Nå skal jeg ta igjen alt det tapte med denne snille men egne dama ;o)

Jeg rydder opp i eget skrot,og kan krysse av enda en ting på lista mi =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var stort gjort av deg, og noe dere vil tjene på alle sammen tenker jeg. Så viktig å ha familie, at hvis man kan greie å legge vonde tingbak seg og gå videre er det noe av det viktigste vi kan gjøre for oss selv. Det du har gjort her, står det stor respekt av!

Håper dette var første skritt på veien tilbake til det dere hadde c",)

Skrevet

Du imponerer meg MidnightSun! Du tar tak i dine egne spøkelser og retter ryggen (som gjør vondt i tillegg) og går inn i det som skremmer deg. Sånne damer gjør meg stolt og jeg kjenner på noe av den følelsen selv. For det er skummelt dette livet, men om vi bare skal snakke om det skumle og aldri gjøre noe med det, så står jo alt rundt oss stille.

Du er sterk og du er full av feminin kraft og jeg er stolt av deg!!!

Kan tenke meg det var godt etterpå ja:-) Å rydde opp i eget skrot er den tøffeste jobben vi mennesker gjør nemlig!

Skrevet

Vet du hva, Midnight Sun!!? Jeg leste innlegget ditt på mobilen før i dag mens jeg satt på trikken. Og jeg ble SÅ GLAD!! Noe så raust gjort av deg, slikt er det bare veldig sterke og fine folk som gjør! Det er stort og flott og viktig og ikke bare for din egen del, men tenk for en opplevelse for svigermoren din (uansett hva forhistorien er)!!

Nei, dette var dagens fine adventshistorie :)

Skrevet

Jeg ble så rørt da jeg fikk bilde fra besøket, det var bare så rørende..Håper virkelig at dere får det fint fremover i den tiden hun har igjen.

Noen ganger gjør det godt å svelge noen kameler, en blir på en måte rikere da.

Klem fra

Skrevet

Jeg gjorde vel egentlig bare noe alle burde gjort...Å ta et skritt frem.

Mye vondt har skjedd,men jeg kan vel greie å glemme det.Hun har jo vært svigermora mi i snart 20år...Å om jeg har holdt meg unna siste åra,så var det ikke bare hennes skyld.Det er flere om samma sak =)

Men det var godt å kunne gå inn,sjokkere ho,og snakke om dill og dall.

Men jeg har begynt å rydde opp i skrotet i mitt liv.Å dette var viktig for meg.For,jeg savner ho...Jeg er fryktelig glad i henne og vil alltid være det.Selv om ting skjer,så er hun både gøy,snill,god,flott og ei dame med tæl og besluttsomhet.Hun er en diamant i vår familie.

Det rare er at jeg følte at jeg aldri har holdt meg unna.Vi snakka akkurat som før..Vi lo av turbotrollet og fikk hjertet i halsen da han turna på rulatoren og nesten gjorde seg ilt ;o)

År er viska bort.Å jeg håper jeg får flere slike stunder fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...