camosilla Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Sønnen kasta opp utover hele senga våres i natt. Så mye at allt måtte vaskes... Spiste nesten ikkenoe i går, men drakk melk til kvelden. har ikke kasta opp noe mere, virker ganske fin form nå. Er det sånn med deres også eller har de kasta opp flere ganger? Det jeg lurer på, er dette oppkastsjau eller et enganstilfelle?
1974 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Min har nettopp hatt omganssyken. Begynte med oppkast tidlig morgen, så to ganger litt seinere på dagen og en siste gang på kvelden igjen. Så bra igjen og deretter løs mage to dager etterpå. Vi voksne ble smittet og hadde et døgn med kraftig omgangssyke. Så ingen tvil om hva det var her.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Min kaster gjerne opp èn gang, er slapp ettpar timer, så er han i fin form igjen. Et døgn senere ligger jeg strak, med feber og rennaræv (pardon my french) og spyr i tre døgn. Så samme sjuka arter seg heeelt ulikt på oss to. Èn gang har jeg opplevd at han har vært dårlig lengre, da var han sutrete og slapp uten matlyst i ca et døgn, halvannet. Men den gangen ble jeg liggende sjuk i over en uke så det var en hardere runde enn normalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå