Reveenka Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Ho-ho-ho! Kostelig morsomt - følg med på Hallelujakameratenes feminine del! c",)
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 =0) Å hvor finner man di da??? "skjønner itteno" ;o)
Reveenka Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Hahahaha, nå ler jeg meg skakk - glemte jo å legge ved linken. At det går an! c",)
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det var jammen utspekulert gjort.hehehehhe
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 hahahah, det var godt vi fikk linken, så slapp vi å google hele youtube. Jeg har veldig sansen for Pernille Sørensen, så her får du en kongelig link tilbake:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Hahahahaha, takk Reven, nå fikk du meg til å le høyt her jeg ligger i virusbefengte puter og dyner!!! Hahahahahahaha, åh som hun skvatt da. Akkurat det gjør jeg også når noen skremmer meg, jeg hyyyyyylskriker og så får jeg lyst til å drepe etterpå!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Hehehehehehe, ler så jeg griner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karomamma Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 HAHAHAHA, veldig bra!!! Jeg viste akkurat Hallelujahkameratene til noen venner i helgen og vi lo så vi skrek. Snakk om å bli tatt på senga, he he he... Han som kom inn er visst ganske morsom forresten, jeg kjenner keyobardisten hans Og Pernille som Mette M. er jo helt rå!! Hun er sinnsykt god til å ta dialekten!! Jeg fikk noen linker fra svigerinnen min i går, må lage en egen tråd trur eg
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Nå ler jeg høyt her, snakk om å bli tatt på senga, og Pernille er rå bra,synst hun er god som Mauela også jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå