Gå til innhold

Jeg er absolutt IKKE i rute til jul.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en eksamen på skolen i går og skal ha en til den 17. Har ikke begynt med julegaver, baking eller husvask. Kjenner jeg stresser litt. Adventslysene vi brukes å sette opp på huset kom ikke opp i år heller. Huff, ikke enkelt å rekke over alt. En ting er at det er nok av dager igjen etter den 17de, meeeeen jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe i julegave til noen i år. Alle har alt og det e fryktelig vanskelig å kjøpe noe da.

Får gjester i jula også, bær vel tenke på hva vi skal spise i jula også. Huff kjenner det koker litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, kan du ikke overlate noe til mannen?

Du skal se det blir jul alikevel.

Håper det gikk/går bra på eksamen.

Skrevet

Hva slags eksamener skal du ta? Lykke til!!

Ikke stress over jula, ikke verd det. Du trenger ikke mer enn "helgevask" før jul, kakene kan du kjøpe og gavene skriver du liste over og sender mannen i butikken eller bestiller over nett. Du kan også kjøpe gavekort, enklere blir det ikke. Julekort er ikke nødvendig. Alt er i grunn opp til deg og forventningene dine. Senk forventningene, pust med magen og fokuser på eksamen.

Skrevet

Jeg var i rute 1. desember, men siden har det omtrent stått stille. Skal shoppe litt i en annen by i helga :)))) det gleder jeg meg til. Mor shopper og far tar seg av hus, hjem og barn.. herlig fordeling! ;)))

Slapp av, Skorpionfruen. Som blond sier så er gavekort supert, og ellers er både julekaker og annet å få kjøpt. Hos oss blir det ikke noe mer husvask til jul enn å sveipe over som vi gjør ellers også. Ikke et skap blir vasket, og vinduene får bare være. Det er jo ofte mørkt når man får gjester i julen allikevel ;))))

Skal jeg gi ett tips må det være å skrive lister! Det tar ikke veldig lang tid, men effektiviserer gjøremålene siden. Og du - FORDEL OPPGAVER! Mannen din kan mer enn du tror, skjønner du :))) og barna kan bidra de også.

Skrevet

Uff ja, kjenner til stresset med eksamner rett oppi julestria :( Er ikke noe gøy å føle at man havner på etterskudd med alt man tenkte å rekke. Men jul blir det åkke som :) Konsentrer deg om lesing du og så får du prioritere det absolutt viktigste frem mot jul. Som de andre sier, deleger så mye du kan og prøv å slappe av nok til å glede deg over førjulstiden :)

Lykke til med eksamen!!

Skrevet

Samme her! EN eksamen den 17 og en semesteroppgave som skal inn den 19. Det er med glede at vi skal feire jul hos svigers i år, slik at jeg bare kan skippe nedvasken. Pepperkakehus i deler er kjøpt og skal limes/pyntes til helgen, resten får bare gå sin gang.

Vi overlever alltids! Men jeg synes det er kjipt med eksamen så tett oppunder jul.

Skrevet

Må nok lage lister ja og sende mannen på shopping, men han har akkurat fått ny jobb og jobber en del ekstra for å komme inn i ting. Fikk ny sofa i dag og da fikk vi ryddet og vasket stua. Kun noen småting igjen og sortere. Så er det bare å få vasket litt ekstra på kjøkkenet. Snuppa sitt soverom tok vi nå på kveldinga så da er vi godt i gang. Skulle vært på nattåpent i kveld men min kjære er på jobb så da får det bli på lørdag. Men det er som dere sier, jul blir det uansett.

Enig i at eksamen og innlevering mot jul skulle vært ulovlig :)

Men egentlig er det bare å slutte å klage. Vi er friske og vi er sammen og alle har fri i jula, så da er det jo perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...