Gå til innhold

Hva kjøper dere i julegave til bhg personalet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal finne på og hvor mye man skal bruke på dette liksom.

Er en blomst grei??

Sm kort er det rart å gi et julekort med bildet av barnet på?

Noen med innvendinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig å gi julegaver til de ansatte? Til hver enkelt på avdelinga?

Skrevet

Jeg ville hørt med de andre foreldrene om dere skulle gått sammen om en gave. Får noe litt mer ordentlig da, enn masse småting fra enkelte av foreldrene.

Julekort med bilde av barnet på er bare koselig vel :-)

Skrevet

ja det å gå sammen alle var en god ide.. skal se om jeg får tak i de:)

Jeg vet ikke om det er vanlig jeg, men huske rnår jeg selv obbet i bhg da fikk vi stortsett en liten ting fra barna. Jeg syntes det var veldig koselig og kjekt å se at foreldrene satt pris på jobben vi gjore.

Og er så fornøyd med de ansatte i den lille familie bhhg tulla går i at jeg ønsker å gi de en oppmerksomhet som viser at vi setter pris på de og at vi er gla for at de tar så godt vare på gullklumpen vår!

Skrevet

(beklager alle skrivefeilene)

Skrevet

Barnehagen vår er ganske stor, så alle ga 30 kroner hver, og da fikk vi inn 1000 kr. Fikk kjøpt en diger kurv med frukt og julegodt i, og en fin juleoppsats. La ved et kort der vi ønsket god jul, og takket for at de hadde passet så godt på barna våre i året som har gått.

Skrevet

Det var jo en kjempe fin julegave!!

Det satt de nok pris på.

Får se om jeg får med meg noen å kjøper noe slikt!

God Jul...

ååå det er snart jul!! hihi

Skrevet

Vi lager alltid ost og kjeks kurv til di ansatte på mini sin avd:-) Oppi har vi i tilegg litt annerledes frukt og gr.saker som avokado,granateple,babygulrøtter/tomater,mango...Har forstått at di skikkelig får kost seg med dette på personalrommet:-))

Skrevet

Jeg kjøper en leke/eventyrbok el.l som vesla gir som gave til avdelingen slik at alle barna kan glede seg over den i året som kommer. De ansatte på avdelingen får bare julekort med takk for at de har vært så gode mot henne i året som har gått.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ingenting, selv om de er veldig flinke og flotte folk.

Skrevet

Jeg har også lyst å gi personalet en oppmerksomhet, Har ingen kontakt med de andre foreldrene annet enn et hei når vi henter og bringer. Mange som leverer og henter på ulik tid også..

Er det dumt å gi dem en stor konfekteske og et god jul-kort??

Gjorde ingenting i fjor, men har lyst å gi dem en liten oppmerksomhet siden de er så greie og flinke...

Skrevet

Jeg har gjort i stand små gaveposer. Oppi ligger det en nissemelkesjokolade, en marsipangris og et julekort med bilde av barna. Etter en ide her inne skal jeg også kjøpe en liten engel til å henge på juletreet til her, fordi de er så snille og flinke de som jobber der.

Blir 6 små gaveposer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...