Gjest tidelitu=) Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hvordan gjør dere det nå i kulda? Her er det tolv minus, og jeg lurer på om det går greit å ta en trilletur? Hmm, litt usikker nå ja...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Så lenge du ikke har fått noen forbehold av lege, så er det bare å trille tur.
Gjest tidelitu=) Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Nei, ikke spesielt... det ble nevnt en sånn generell grense på ti minus, men da var han nyfødt, og det gjelder jo generelt for nyfødte. Så da tåler han nok mer nå når han snart er året. He he, typisk, snakket jo både med leger og pleiere i går, men jeg kom slett ikke på å spørre da=)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jentungen ble født i mai, og har vel siden den gang vært ute omtrent hver dag. Der vi bodde før var det sjelden under -10, så det var ikke så fryktelig kaldt, men siden det var ute ved kysten kunne det bli ganske ufyselig alikevel. I fjor tilbringte vi en del av vinteren på innlandet, og da var et gjerne rundt -15, og hun sov ute hver dag. (da var hun 1,5 år) Hvilken hjertfeil har han?
Gjest tidelitu=) Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Han har fallot, er opertert en gfang og skal korrigeres etter hvert, men det går veldig bra. Blir litt blå når han er kald, men har ok metning. Minus 12 er jo ikke akkurat ekstremt kaldt, så jeg lurer på hvordan hjertesyke på f.eks Røros organiserer hverdagen sin? De blir jo totalavhengig av bil for å komme seg ut;) Jeg regner med at det går bra altså, men vil jo ikke risikere noe dersom det ikke er nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå