ana baroma Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Alt bra med damene her inne? Vi har full action med stesønnen min hjemme i helga, oppkjøring til jul - og i tillegg skal mor på husmorferie hele helga:)))) Første gang jeg skal overnatte borte uten jenta mi, hm . kanskje på tide, hehe. Om ei uke (i morgen) reiser vi på juleferie - du verden som tida flyr:) Ha en flottings dag!!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Morn, morn! Skjer litt av hvert hos deg skjønner jeg. Her har vi en runde med influensa, og akkurat nå er det jeg selv som har stafettpinnen, så her blir det ikke gjort mye... Men, men , er vel i alle fall bra til jul da Ha ei fin helg, forresten !
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 God morgen! Nå har jeg sendt mine 2 barn ut i 19 minusgrader. Vi er så heldig at vi ser helt ned til skolegården fra døra vår, så jenta mi snudde seg å lurte på om skolen var stent i dag, får det var ingen på skoleplassen.....måtte fortelle henne at når det er så kaldt så får de lov til å være inne.... Ellers så sitter jeg her å kose meg med kaffe, og venter på at vedfyringen skal begynne å varme litt:))
blond Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Kos deg på husmorferie, helt sikkert velfortjent!!
metaMORfose Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Sikkert på tide å ha en helg alene for mor! ))) Nyt det! Håper du har hatt en fin dag, TanteBassa.
ana baroma Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2008 Takk, taikk:) her går det unna:) Nå skal det bakes lefser hos ei venninne, så skal jeg på shopping, deretter være sekretær... Og i morgen - i morgen mine damer:)) Men jeg har det kjekt!! Guttungen har besøk av en kamerat, snupps leker fint alene og verden er stort sett et greit sted å være for tida.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Ja det hørtes herlig ut med husmorferie. Det er noe alle burde gjøre iblandt og gleder meg til det er min tur igjen. Men blir jo ikke før jeg er ferdig med å amme. Jeg mangler enda alle gaver, så jeg skal handle så masse jeg kan i dagene som kommer. Har hatt masse besøk i det siste, og ting har gått i ett her.. Har fått vasket godt i huset idag, og det var herlig. Så nå skal jeg snart bare nyte juleroen som senker seg:) Og gleder meg til neste fredag. Da er det slutt på å stå opp så tidlig for ett par uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå