Hakkamella Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er trolig den mest utålmodige personen man kan finne på denne kloden... Klokka er nå knapt 7 på morgenen, og jeg er i full sving på kjøkkenet... hvorfor? Joda, Fru Utålmodig må forberede ting til fødselen... Kan jo ikke ligge på føden og tenke på at det ikke er mat hjemme til mannen... Så her står jeg, klarer ikke la være. Har stekt opp 2 pk kyllingkjøttdeig, hvorav den ene med tacokrydder. Sånn tilfelle han får behov for å lage gryterett eller noe... Så har jeg stekt bacon, og er nå i gang med pannekaker til halve nabolaget... sånn tilfelle han får behov for fleskepannekaker så kan de jo ligge klar i frysen til oppvarming... Ellers? Joda, fruen her har drømt om å lage ferdig hjemmelaget pizza og skjære opp i stykker.. Tilfelle han får lyst på pizza mens jeg ligger og føder gullklumpen vår... Og i går laget jeg kjøttsuppe til den andre halvdelen av nabolaget... Tilfelle (ja dere gjetter rett) han får lyst på suppe mens jeg er borte... Kan han overleve UTEN at jeg lagrer ferdiglaget mat i frysen noen dager? Ja.. han er flink til å lage seg brødskiver og sånt når han er sulten nok.. men han er jo skatten min, og jeg bare MÅ skjemme ham bort. Det tar jo fremdeles noen uker før han får avlastning for omsorgen min. Hvor lenge har så denne tankegangen min pågått? Vel. jeg er nå 33 uker på vei, så jeg vil si... ca 7-8 mnd.. sånn fra den dagen mensen uteble... MEN jeg advarte ham da vi giftet oss.. blir det for mye omsorg så si fra. Nå må tiden frem til fødselen komme snart så jeg får annet å tenke på enn å degge rundt ham hele tiden. Har så forbasket mye kjærlighet inni meg!!!!!!!!!!! PUH
Hakkamella Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2008 Forresten, min manns reaksjon på konemors galskap er at han bare lener seg tilbake og spør; Hvorfor? Hvorfor slik hastverk? Skal verden gå under? Kommer vi virkelig til å spise opp alt dette??? Du må slappe av og tenke på at du bærer babyen min. Ikke slit deg ut! Hehehe han er nå søt og da! Har vel lært at det nytter ikke å stoppe meg heller... men han må jo prøve...
Mia77 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Måtte le litt av deg:) Har også tenkt å fryse ned en middag. Men si meg, har du planer om å være lenge borte? Jeg skal være borte i to dager:)
Hakkamella Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 Vel... med tanke på alt jeg hele tiden skal forberede med rene klær, mat osv.. så kommer jeg vel ikke hjem igjen på ett år... men sannheten er at jeg HÅPER vi kan reise hjem etter 1-2 dager. Hater sykehus, og vil hjem til elsklingen min fortest mulig!
Itsrejk Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Hehe...du er nå søt da. Jeg har også puttet noe småtteri i fryseren (middager og bakverk) - men det er like mye for at vi skal få det lettvindt når vi kommer hjem fra sykehuset. Husker at det ikke var middagslaging som fristet aller mest sist vi hadde beibis i hus. Når jeg er på sykehuset har jeg forresten planer om at mannen min skal være der mest mulig sammen med meg, så da får vi heller spise i kantina eller noe sånt. Eldstemann skal være hos sin mormor, så han får mat der. Men kjekt å ha full fryser til barseltida da!
Krissy78 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Jeg må le litt av deg... ;-) Du er søt!! Har du ikke tenkt at mannen din skal være sammen med deg på sykehuset??
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 sitter her å smiler litt av deg nå=) hehe.. kjekt for mannen din at du er så omtenksom da=) har samme problemet selv.. andre sier eg skjemmer han alt formye bort, å eg vet han klarer alt selv, men eg liker å gjøre det for han for han blir så glad da, å det gjør meg glad å se han smile=) hehe.. men når den lille kommer må jo denne omsorgen deles.. =)
Hakkamella Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2008 ... jammen det KAN jo hende.. at han vil ha nattmat.. eller spise noe når han kommer hjem.. eller hva som helst... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå