Rotte-mamma Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Vi er gravid!!!!! Er helt i hundre akkurat nå!!! Etter å ha testet med skyggestreker siden mandag, overtalte jeg meg selv til å teste med CB digital i dag med morgen urin og etter mye blinking sto det plutselig "Gravid" holdt på og dette i gulvet og skrike av glede og forskrekkelse:-)
Line ♥ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 GRATULERER !!!! så gøy Da får du ha en fantastisk dag videre Nyyyyyt følelsen!!!!! :):)
Allegra -med gullspira- Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hurra for dere!!! Gratulerer:)))
jollybaby Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Gratulerer!!!!!! Så gøy- jeg blir så glad når noen her inne får det til! Da lever håpet videre. Så takk!!!! Kos deg!
Krøllefrøken Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 gratulerer så mye!!! håper alle andre her inne får en like fin julegave også
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 GRATULERE SÅÅÅÅ MYE så flott:) masse lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå