Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Er 2.gangs fødende, og har rier.. Når tar man kontakt med føden for å dra dit? Husker ikke.. Er det når det er 5min mellom riene, eller 2-3? Noen som vet?
flypapir Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Er det ikke når det er 5min imellom da? Og de varer rundt 60 sekunder...? Mener å ha hørt det hvertfall, men det kommer nok også an på hva slags fødsel man hadde sist..
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 jeg kommer til å dra med en gang jeg merker at noe er på gang.det er det legen min har sagt for sist så kom lille gutt to timer etter det satte i gang så det gikk UTROLIG fort..
tullla Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Så spennende Jeg har ikke tatt tiden i mellom riene noen av gangene, hadde en sinnsykt treg første fødsel og en skummelt rask andre, så denne gangen har jeg tenkt å ikke drøye lenge før jeg reiser! Her jeg bor er det alltid bare og ringe og snakke med de på føden om man lurer på noe og de er veldig snille og imøtekommende (vel jeg vet forsåvidt om en dame der som jeg helst ikke vil møte på da men... ) Men ring og snakk med dem! Masse lykke til:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå