Solitude Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Er det noen her som kjenner til varehuset JULA ? En venninde av meg har fått tilbud om jobb der, jeg har aldri hørt om jula før og etter en titt på nettsidene demses må jeg innrømme at jeg er litt skeptiskt til at dette er en sikker arbeidsplass for henne. Hun har akkurat mistet jobben (samme plass der jeg jobber) og er midt opp i et samlivsbrudd. Og er litt redd for at hun tar det første dukker opp. Men, men kan jo være at det er bare meg som er litt bekymret..hehe.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Er en svenskt varehus/Postordre bedrift
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hadde ikke vært bekymret. Er jo fremdeles litt i etableringsfasen her i Norge. Men er et godt konsept.
Anna Nym :o) Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Åpnet i Ålesund for ikke så lenge siden. Varehuset ser bedre ut enn reklamene deres. De ser mer ut som ett konkursutsalg. Ble imponert over utvalget og god service i butikken. De fleste som jobbet der var svenske. Sikkert fordi de er i etableringsfasen.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Helt grei butikk det. Vet ikke hvordan det er å jobbe der, men kan ikke tenke meg at det er verre enn andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå