lille håpfull Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Er det noen her inne som vet hvordan livmorhalsen kjennes ut ved graviditet?Myk,hard,ligger langt nede eller høyt oppe osv....Har sjekket den selv nå og den er veldig langt oppe og jeg kjenner nesten ikke "tuppen" på den.Skal ikke ha igjen mensen før den 18-20 desember.Krysser fingrene for at den ikke kommer tilbake!!Håper på en liten spire i min mage nå Det hadde vært den beste gaven å få til jul!!!
jobber med saken har klart det Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Sjekk www.pernille.info Mye info der
KristineH79 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 http://www.pernille.info/livmortappen.htm se på denne linken så får du svar Krysser fingrene for deg, vi har ikm noenlunde samtidig, men har hørt man skal være forsiktig m å kjenne på livmorhalsen osv pga bakterier ol som fingeren kan etterlate seg.
lille håpfull Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 Tusen takk for svar! Jeg er utrolig nøye med hygienen da jeg sjekker livmorhalsen.Pleier å sjekke den da jeg har dusjet og har skrubbet hender og under negler.Jeg har lege time i morgen pga uvanlige korte mensturasjons blødninger den siste tiden.Har i første periode etter fjerning av kobber spiral hatt normal blødning og normal antall dager.Di to neste varte i kun tre dager og jeg blødde kun på dagen og ikke på kveldene.Neste varte i en dag med lite på dagen og ikke noe på kvelden og bare litt brun utflod dagen etter så ikke noe mer.Har hatt mens lignende smerter i mage og rygg som kom og gikk.Det har stikket i livmorhalsen da jeg har løftet litt tungt og etter at jeg har lagt meg om kvelden.Litt små kvalm på kveldene også.Tok en cb digital test etter siste mensturasjon...men den viste negativ.Ikke tenkt noe på eggløsning osv i denne perioden eller i sist periode.Vi har bare tatt ting som det kommer og da vi har lyst osv:) Håper nå på ett positivt svar snart og at det kansje skal komme i morgen/i dag:) Krysser fingrer og tær for det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå