*ViMsA* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 passer disse sammen? håper noen vet og kan hjelpe meg
Odine! Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg vet at Brio og de fra Biltema passer sammen.
lille meg.. Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 vi har bane fra brio,ikea,kidswood,biltema og noe som heter woodies tror jeg(kjøpt på Overskottsbolaget i sverige,her kjøpte jeg også endel brio billig,),det passer helt greit i hop,ikea sin kan være litt "rar" men det går greit det åsså,synes kids wood sine ting er di fieste da(vi har en sånn togstasjon som man kan spille inn lyd på)...Thomas tog greier er kanskje heller ikke Brio sin??iallefall har vi en slik bane også som passer kjempebra i hop...-og jada,jeg HAR dilla på togbane for tiden,hehe
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Kids wood og biltema passer supert med Brio - men jeg ville styrt unna Ikea. De har plast "låser" som lett ramler av. Disse passer heller ikke så bra med biltema.
*ViMsA* Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 takker så mye for svar flott å kunne bruke forumet her til å lære så mye om så mangt
skrotnissen Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 vi har fra brio og spar kjøp, å det går helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå