Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har tatt en del slike. de fleste har vært negative, men tok en i sted. der kunne jeg først se antydning til en strek. men den ble ikke sterkere før etter 2 min kanskje. men den er fremdeles kjempe svak. kan det være en skyggestrek? noen som har tatt disse billigtestene og fått opp skyggestreker? og har dere fått skyggestreker etter den gyldne tiden? evt når?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg så aldri antydning til strek før den dagen jeg testet positivt. Det var ikke særlig sterk strek, men mer enn en skyggestrek da, men det var flere dager etter ikm så hcg hadde sikkert steget endel da. Jeg ville nok tatt en ny test i morgen eller om et par dager hvis jeg var deg, for det høres jo unektelig ut som at det kan være noe på gang;)
Ingeberta Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hvis det er eggløsningstester du tenker på, så har jeg også bare fått opp skyggestreker, ikke like kraftig som kontrollstreken. Står i brosjyren at den skal være like kraftig, så det er mulig jeg ikke har el i det hele tatt. Men utslaget har kommet når el er ventet, og bare vart i en dag eller to. Jeg tror man skal lese av etter fem minutter på min type, står at det tar opp til fem min. før testen gir utslag.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Nei, det er graviditetstestene. Men det er en veldig svak strek. Men tok en til seinere i natt og da kom det ikke noe. Så da var det nok bare en skyggestrek. Men da var det bare 1-2 timer siden sist jeg tisset/testet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå