*Bambi + spire* Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg må se "Mens du sov", "polarekspressen",hjemme alene filmene, the julekalender..og jeg trenger ikke nevne askepott og reisen til julestjernen for de er et selvfølge!
doffine Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Er ikke en julefilm, men jeg MÅ ha den på tvskjermen julaften... " flåklypa grandprix" 'alene hjemme filmene 'de filmene der tim allen er julenisse... 'polarexpressen er knall 'tante pose Og må også ha massevis av disney klassikere....
litenogtjukk Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Hjelp, det er juleferie med chevy chase. Den har vi sett ca 15 juler. og de med tim allen.
vero1986 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 reisen til julestjernen er et must! tre nøtter til askepott må jeg også se, hvis jeg kommer meg opp av senga i tide! og så de to første hjemme alene filmene! helt rå! 3`ern synes jeg ikke er så bra!
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Tre nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen og Alene Hjemme-filmene. Gleder meg
syngejente Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg må se tre nøtter til askepott,Reisen til julestjernen. Love actually.den filmen var min første date med min kjære,så vi har et spesielt forhold til den. Og så må jeg ikke glemme The Snowman(en tegnefilm som går i romjula om en gutt og en snømann)veldig fin musikk.litt trist.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 A nightmare befor chrismas - synger med og ler like mye hver gang Polarekspressen - den er jo så søt Snekker Andersen og julenissen Tre nøtter til Askepott Reisen til julestjernen
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Tre nøtter til askepott Reisen til julestjernen Hjelp, det er juleferie (med chevy chase) Med grim og gru (den med ulven og kyllingene mommys home)
*Bambi + spire* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2008 Mange nye filmer her for min del, skal prøve ut noen av de:) Spennende:)
2gullklomper Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Jack Frost!! Så trist men så koselig. Om han om mister faren sin, så blir faren en snømann og gutten oppdager dette, herlig historie!
Flippa m Frida Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 "Polarekspressen" og "Love Actually" prøver jeg alltid å få sett. Rart med de der "Hjemme alene"-filmene, de har jeg overhodet ikke noe juleforhold til... Må også ha "Gutten og snømannen". Elsker den melodien når de flyr gjennom luften - det er julestemning for meg! Første jul med lille Frida i armkroken mens vi ser "Tre nøtter til Askepott" og spiser av julestrømpen - gleder meg mer til jul enn noen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå