Shiny84 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 kan det kanskje ha seg at jeg har hatt sen EL denne mnd ettersom tr ikke er kommet enda? for jeg hadde noe EL-slim 3-5.12 Trodde først at EL var 16.11 for det stemmer med syklusen og gubben kjente tappen var åpen når vi peisa ( flau) på, samt el-smerter, MEN jeg hadde ikke noe el-slim da (så ikke noe i allefall) Så kan det kanskje bare være så enkelt at kroppen har prøvd å ha en EL, men ikke fått det til, og derfor prøvd igjen når jeg merka el-slimet? Sellom jeg fikk sytråd streker 26.11, (og en kjempesvak qr) og noen sterke skyggestreker nå? for disse er jo egentlig ikke positive... ettersom cb -dig sier ikke gravid og qr i dag var neg... Så kan det være "dobbelsyklus" eller kjemisk grav? (ved kjemisk graviditet så kommer jo mens til vanlig tid, evt litt forsinket) Så jeg har gått ut fra ikm 30.11 ( er da 10 dager over), mens kanskje den egentlig ikke er før 19.12!???? Ble litt rotete dette..., noen som skjønner no???? jeg blir helt gal av å gå å analysere kroppen min hele tiden alså, men klarer liksom ikke la vær heller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå