Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Skjedde det noe etter første gangen, eller måtte dere ha flere behandlinger? Og hvor langt var dere på vei når dere tok det? Og tok dere modningsakupunktur i forkant? Jeg har nå hatt 4 behandlinger med modningsakupunktur, og skal ha igangsettingsakupunktur på fredag, da er jeg 39+2. Jeg er veldig spent på om jeg kan forvente meg at det skjer noe da, eller om jeg må smøre meg med tålmodighet en stund til. Derfor ønsker jeg å høre deres erfaringer med dette.
den3.jentapåvei Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg skal til modning for 3 gang idag. Er litt usikker på om hun vil sette igangsettingsaku. Om hun gjør det idag så skal jeg gi deg en tilbakemelding!
ÅNA Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hadde 3 x modningsakupunktur (1 x veka) - siste gongen fekk eg også riestimulerande akupunktur (veit ikkje om det er det same som igangsettingsakupunktur) - riene starta same ettermiddag - fødte om natta ein fantastisk gutt:-) Hadde ein rask og fin fødsel. Fekk 2 nåler også på sykehuset (mellom øyenbryna og smertepunkt mellom tommel og peikefinger på eine handa).
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Åsen: Går utfra at riestimulerende er det jeg kaller igangsettingsakupunktur. Jeg lurte på om du vet hvor de riestimulerende nålene du fikk ble satt. Har forstått det slik at det gjøres litt forskjellig fra akupunktør til akupunktør.
den3.jentapåvei Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Venter 1 uke med igangsetting, men hun mente kroppen var klar for fødsel.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 den3.jentapåvei Ja jeg måtte også vente til jeg hadde bikket 39 uker. I morgen er jeg 39+2 så da var det fritt fram:-)) Jeg kan skrive inn her i morgen kveld om jeg fikk noen effekt eller ikke. Dvs hører du ikke noe, så har det tydeligvis hatt masse effekt he he.
den3.jentapåvei Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Gleder meg til å høre! Skal ha neste økt på onsdag!
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Ja da har jeg tatt de riestimulerende nålene. Fikk noe som kunne minne om en ri mens jeg lå på benken, men det var bare en. Etter jeg kom hjem i dag har det vært fullstendig stille. alle kynnerne er borte og alt er rolig. Så enten har det virket mot sin hensikt, eller så er det stille før stormen. Dvs jeg har hatt svak svak mensverk hele ettermiddagen. Litt merkelig, for de siste 2 ukene har jeg vært døplaget med kynnere. Så pussig at de bare ble borte. Men vi får se hva som skjer etterhvert. Har ny time på mandag.
den3.jentapåvei Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Det kan jo være at det skjer noe i løpet av det neste døgnet. Gjør jo ingenting om du er litt uthvilt når det setter igang! Gleder meg til å høre fortsettelsen.
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #10 Skrevet 16. desember 2008 Hei igjen! Hadde ny time for riestimulerende nåler på mandagen. Men det skjedde ikke noe nå heller. Dvs denne gangen hadde jeg litt vondt nede i magen resten av dagen, og jeg hadde kynnere som normalt. Men ellers har det ikke vært noe annerledes. Var hos jordmor i går, og nå er hodet delvis festet. Har ny time til akupunktur på fredag, håper det skjer noe da. Har jo termin på lørdag, og dessuten begynner det jo å haste litt hvis jeg skal komme hjem til julaften:-)) den3.jentapåvei: Er der onsdag den 17 du har time? Må få høre hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå