Gå til innhold

Styggest på TV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må jo være Sandra Oh på Grey's!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den hesligste stemmen har iallefall den der rare jenta på Mad TV. (nei jeg bruker ikke se på Mad tv, men det hender sambo gjør det)

Skrevet

Fikk du noe positivt ut av å rakke ned på henne her?

Skrevet

Pluss hu der mørke tynne i Friends.. som er av-på-kjæreste med.. Joey!? Makan til irriterende stemme!

Skrevet

jeg har litt sånn elsker å hate forhold til hun cathrine i hotel cæsar hehe.. litt fritidsproblemer i siste etappe i graviditeten hehe.. nåde den som avbryter meg og hotel cæsar :P

som jeg ikke fikk sett i dag :o

Skrevet

Cathrine liker jeg ikke nei. Hun ser så sur ut :D

Eller, rollen hennes, hehe..

Skrevet

Også er hun jo jævlig stygg., Cathrine altså

Skrevet

Hun som spillte Ally McBeal er heller ikke noe "eyecandy"...Eller hun i Will & Grace med rødt krøllete hår og verdens største snyteskaft!

Skrevet

Jeg liker ikke å kalle folk stygge..

For jeg sikkert ikke akkurat her å tror at jeg er "Zeta Jones" selv liksom.

Så synes ikke det er fint gjort å dømme folk etter utseende. Men ja, hun er ikke særlig pen..

Skrevet

Hvem er ikke særlig pen? Hun i Will& Grace er jo pen selv om hun har stor nese, og håret hennes syns jeg er vakkert.Sandra Oh derimot, hun er fæl. Føles slemt å si det. Men kanskje hun er snill;-)

Skrevet

Nannyene fra Nanny 911 er heller ikke eyecandy..

Skrevet

Hva med hestetrynet til Sarah jessica parker?

Eller mr Bean?

Skrevet

Er sara oh, hun asiatiske? Isåfall er hun faen meg forjævlig schtøgg!! Hadde tatt mr bean foran henne, og hva med fuckings anne grosvold? grusomme!

Skrevet

det må være flott og være så vakre og perfekte som dere gitt.. e d rart det e krig i verden...

Skrevet

Grace er jo super flott! Hvem Grace Oh og Cathrine er, aner jeg ikke.

Skrevet

Moskva Marit og Oprah Winfrey :D DE er de styggeste på TV :D For ikke å snakke om Eli Hagen og kråkereiret sitt :D Man trenger ikke å være perfekt selv for å se at de ser ut som om de er snytt ut av nesa på noe stygt!!

Skrevet

Får si igjen, jura med blondt hår i jakten på bonden. Og syltegrisen. Og stemmen til jordmora på tv.

Ellers synes jeg ikke de dere nevner er spesielt stygge. Oprah er en flott dame!

Andre, hm, noen av modellene i top model (ikke bare den norske) er ikke pene! Ofte undrer jeg meg over hvorfor akkurat de blir plukket ut.

Pene: Tyra Banks, Jennifer Lopez, Uma Thurman, Kristin Davis.

Skrevet

Smaken er som baken.. Morsom tråd egentlig :D Hehehe.. Må dytte litt på denne jeg..

Skrevet

Kristen Gislefoss på nrk været er vel ikke det nydeligste jeg har sett i det siste, men han ser snill ut da i det minste!

Skrevet

Eller hun gåselever-feite Signe i God morgen Norge..

Skrevet

Dan Børge Akerø!!! Grøøøøøøøhøøøøøss!! Jeg rygget unna allerede som barn!! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...