Gå til innhold

Når står du opp om morra`n?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom kl 06 og 06.10 når jeg skal på dagvakt..

Skrevet

Når guttungen våkner, mellom åtte og halv ni... jeg begynner aldri på jobb før ti:)

Skrevet

mellom halv 8 og 9 som regel. av og til før og av og til senere..

Skrevet

som regel mellom 8 og 9. Da jeg skal begynne på jobb blir det vel i 6-tida.. grøss og gru...

Skrevet

8 eller omkring der.

Skrevet

mellom 6 og 7 for da våkner snuppa

Skrevet

Kommer an på når veslejenta våkner. Idag våknet hun kl 6....jeg er oppe, hun sover :-P

Så alt fra 6-9 tenker jeg :-)

Skrevet

Halv åtte når Guttongen skal på skolen, ellers blir den helst både ni og ti. Han står opp i 7tida, hverdag som helg.

Skrevet

Babyen på 9 mnd er programert til å våkne 05.45, så da våkner selvsagt jeg også... ellers har jeg vekkerklokke på til 07.00. Liker å være tidlig oppe, får mest utav dagen slik :-)

Skrevet

Står opp 0615 for å gå på jobben. Barna pleier å våkne 0700-0730.

Skrevet

som regel kl.6 for da våkner gullet og vil ha mat (er i perm jeg da)

da er det dusj og frokost for oss!

Skrevet

Min racer våkner fem, så da starter dagen vår:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

i 8 tida, som regel.. nå sto jeg ikke opp før 9, men er sjuk og det er tilatt da... :P Hender de drøyer den til 9-10 her også... blir andre boller når jeg begynner i praksis til mandag, ja!

Skrevet

Mellom halv ni og halv ti.... Er heldig som har en som sover lenge- så koser vi oss litt i store sengen før vi steller oss og står opp

Skrevet

Lillegutt våkner stort sett mellom 06-07, men vi står ikke før 07-730 avhening av når han våkner:) I dag sov han til kl 08! Sovet 13 timer, helt utrolig! Men veeeeldig deilig:)

Skrevet

mannen vekker victoria på 7 år ca 06.45 når han drar.etterhvert står ho opp og kler seg selv,og steller seg.(skal på skolen,blir hentet 08.25)

jeg har klokka på 07.45 da står jeg opp.lucas pleier å våkne sånn ca da han også.

men noen ganger våkner han 06 og da er det bare å stå opp...hehe..

Skrevet

7-7.30 blir det her, men nå er jeg i permisjon. Når jeg begynner på jobb igjen den 9.januar blir det tredelte vakter: tv, mv og sv. Blir nok til at jeg står opp kl. 6 alle dager, for å komme igang og for at ungene skal leveres i bhg (de dagene det er min tur til å levere).

Skrevet

Mellom åtte og halv ni.

Så leveres jentungen i barnehagen mellom kvart på og kvart over ni.

Skrevet

Når lillegutt vekker meg.

Varierer fra 8.15-9.

Er hjemme i ulønnet perm., så vi koser oss om morgenen med null stress =)

Skrevet

Har vekkerklokka på 7.00, men er skjeldent den vekker oss:)

Skrevet

Mellom 06.15-06.30 da jeg skal på jobb:)

Da jeg er hjemme står jeg opp da Marina vekker meg, mellom 08-09 som regel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...