Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er det i tre år til sammen? Eller er et til yngste barnet er tre år? Skal nemlig separeres før barnet kommer, så jeg lurer på om det vil lønne seg å søke om os etter permisjonen...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Til yngste barn er tre år. Kan utvides dersom mor går på skole. Må si jeg syns det er en merkelig innstilling å bestemme seg på forhånd for å søke os. Det er vel bare en løsning dersom du mot formodning ikke skulle komme deg i jobb etter permisjonen?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke fast jobb nå, men har tjent opp nok til foreldrepenger. Men har rett på ca 3000 kr i måneden i os nå, og HVIS jeg ikke skulle finne meg en jobb, vil jeg vite hvor lang tid jeg har på meg. Mangler nemlig utdanning, så det er ikke så lett å få jobb HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Her finner du det meste om overgangsstønad: http://rundskriv.nav.no/rtv/lpext.dll/Kapitteloversikt/e05/e05k15?f=templates&fn=main-j.htm&2.0 PS! det er i 3 år(kan utvides med inntil 2 år ved nødvendig utdannelse), så lenge yngste barn er under 8 år.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Da feiltolket jeg deg. Beklager. Kanskje du bør nytte anledningen til å skaffe deg en utdanning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå