Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Venninna mi fikk en sønn for 4 uker siden og nå vurderer hun og kalle han det! Jeg for min del forbinder det med en kriminell kjeltring!
Gjest Siklerotte Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Kjenner en som heter det, og han er langtifra kriminell. Hyggelig familiefar igrunn, men fint er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Ehm. Frank-robert, Sterin-Robert, Per-Robert, Dag-Robert. Alle stygge navn.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 jeg kjenner en som heter det.. han kler navnet..han er 30 eller noe.. men syns det er ganske bygde navn.. han er bonde og jeg kommer i fra det samme lille stedet som han.. så sikkert derfor jeg forbinner det med bondeland.. :/ men er vel i grunn helt greit navn..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Ikke det fineste navnet jeg har hørt.. er vel i samme kategori som kåre jonny:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå