Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 og far ikke har mot nok til å si ifra til sin nye ? saken er den at Far vill gjerne ha et godt samarbeid,mens nye konen ikke tillater det.han er ikke modig nok til å fortelle sin nye kone at han ønsker et godt samarbeid osv... dette ødelegger mye av samværet med barna,da det er mye unødvendige kranglinger mellom far-mor -stemor.. man har prøvd det meste.FVK og Mekling med henner tilstede og uten ... hvorfor er det slik at enkelte menn ikke klarer og konfronte sine koner,kjærester osv med sine meninger ? når man ser det går utover barna sine ? vi var gift i 11 år,er nå 3 år siden vi skilte lag,de har vært gift i 1 år,ja gikk veldig fort med de hun har jo også 2 barn med en annen,og far kunne fortelle at hun reiser ofte på besøk til far til barna for å vise barna at de er venner og at de er veldig gode venner selv om de ikke bor i samme hus.. hvorfor skal hun da bestemme at Far ikke skal ha kontakt med mor til barna sine ? hvordan er det med dere andre som er alene der det er far,mor og stemor og stefar ? ...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 en ting har jeg funnet ut om mannfolk, de prater gjerne en hel haug med piss, sier de vil det ene og det andre, snakke etter munnen kallest det. så om en ønsker å finne ut hva en mann virkelig vil, så er det alltid en tommelfinger regel å se hvordan han faktisk innretter seg, ikke hva han sier, se heller på hva han gjør. det er i alle fall min erfaring på de aller fleste områder, det gjelder både min nåværende mann, og alle andre mannfolk jeg har vært bort i på ulike tidspunkt i livet. nå har ikke jeg personlig erfart det su snakker om, men ville nok tro at samme tommelfinger regel gjelder her som over alt ellers. se hva han gjør, ikke hør på hva han sier.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Dette er en litt annen sak men.. Dette gjelder en venninne av meg: Faren til barnet får ikke lov til å møte barnet av sin forlovede.. Barnet er nå 16 mnd og han har enda ikke møtt barnet Noen kjerringer er bare sånn, og mennene dulter med
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Jeg skjønner ike det jeg heller. min samboer hadde ikke godtatt at jeg skulle være sånn, så han er bestemt nok til å kunne sette meg på plass iallefall. Jeg har unger fra tidligere selv også. jeg og BF samarbeider bra vi også. Faktsik mitt største mareritt er visst han finner seg ei sånn ei rett og slett. Synes det er viktig at foreldre kan samarbeide bra å vise ovenfor ungene at man kan være venner både ste og bio foreldre.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 det er sant da.man skal ikke høre på hva de sier men se på hva de gjør.. en periode ringte han i det skjulte til meg,over en lengre periode,jeg viste ikke at han gjorde det skjult for henner men det kom frem via en sms fra henner og han etter at hun hadde sett på mobilen hans... dette er ikke bare et lite problem lengre siden det går utover samværet med barna .. når jeg og han var gift hadde han klare å tydelige meninger, var abselutt ikke redd for å vise/ si de.. men nå har han forandret seg veldig.. jeg synes mor-far.steforeldre skal kunne klare å forholde seg til hverandre vise barna at man respekterer hverandre .. HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Tipper det er to sider (eller enda flere) av denne saken, så det er litt vanskelig å uttale seg...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har merket meg at selv om BF sier han vil, så er det så lett å "skylde" på nye kona. Da slipper han skylden for at samværet ikke blir. Det er ikke det at han ikke kan sette ned foten, han gidder ikke fordi det er enklere. Ikke at det blir mye styr på hjemmebane, men det er enklere å slippe styret med samværsavtale. Her er nye kona hans sjalu, så han må diskutere hver minste, lille detalj med henne, sier han. Og det ender med at barna ikke ser sin far. Han bruker henne som unnskyldning, rett og slett.
Tante Blås Squaw Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Det er noe av det dummeste pisset jeg hører! "Å buhu, jeg får ikke lov av dama/kona å treffe ungen min! Alt er hennes feil!" BULLSHIT!
Bøllefrød Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 æsj jeg blir så jævlig provesert. sånne mannfolk hater jeg, bryr seg mere om den nye dama en barna sine.. arg.. å sånne damer som nekter menna å møte barna sine, hva f... er problemet dems =( vist man er så sjalu kan man ikke innvolvere seg med noen som har barn fra før av. Jeg lir så sint over sånne damer, skjønner ikke hordan de kan gjøre sånn møt de stakkars barna. å ikke minst faren får en IDIOT.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Typisk mannfolk med andre ord. Sier en ting til eksen og en ting til nye dama. Sånn er biofar til min og. Helt idiot! Plutselig kutter han ungen ut i 3 mnd fordi de har problemer, så tar han plutselig kjempemye kontakt fordi hun har dumpet ham og han trenger 'noen' som kan synes synd på ham ( det bruker han ungen til) Så ringer han og gir meg skylda for bruddet. Og skylder på dårlig samarbeid. Er det mulig?? Er jo han som har endret på avtaler dagen før, og samme dag som ungen egentlig skulle til han. Noe han innrømmet. Men det har han seff ikke fortalt dama, for han klarer ikke å være ærlig med to stk på en gang. Til meg sier han bare at han plutselig må jobbe, er syk osv.. så hun tror det er meg som plutselig endrer på planen i su\iste liten og er derfor sur på meg og tror jeg saboterer. Og nå ville han at jeg skulle sende henne en mld. Er det fuckings mulig? Jeg vil jo overhodet ikke blandes inn. Ikke min feil at han lyver så det passer ham alt etter situasjonen. Jævla impotente mannfolk som aldri kan ta egne riktige valg, men bare snakker alle etter munnen og sier det de tror noen vil høre *spy* Ja, jeg synes lite om ham! Og han har selv sagt at han velger henne framfor ungen om han må - så det sier vel sitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå