Gå til innhold

Bobling og leamus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to spørsmål.. I løpet av de siste dagene har jeg kjent en vibrering rett under høyre pupp, inni mellom ribbeina. Litt vanskelig å forklare men lurer på om noen vet hva det er. Kan kjenne vibreringen når jeg holder hånda der.. Kjennes ut som kraftig leamus.

Også kjenner jeg masse bobler inni magen.. Hører at det bobler om jeg trykker litt på magen. Vet ikke om det er i livmor eller hvor det er, men det kjennes helt klart ut som om det inni livmor. Er det mulig at det er luft inni livmoren og om det er det, er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte*

har bobling i magen eg også.. liksom urolig i magen konstant

Skrevet

Dette har jeg også. Både leamus og bobling. Har merket meg at når jeg ligger meg på venstre side så kommer fisingen. Tror boblingen kan være luft i tarmene som presses opp/bakover pga plassmangel. Leamusen kan være hikke hos baby, lett krampe i muskulaturen, babyen som 'vinker' med fingre eller tær.. slik føles det iallefall hos meg. Har det mest nederst i buken (pinlig når det forplanter seg mot privaten.. hehe). Minner om da jeg først begynte å kjenne liv. Men vi kan jo spørre våre respektive jm/leger ved neste kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...