___ Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet noe om dette? Kan man bli gravid og bære frem et barn om man har en skillevegg i livmoren? Forbedres sjansen betraktelig om man får den fjernet?
ifie Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg vet at man kan bli gravid, og jeg tror man fjerner den om det går an. Man kan bære fram et barn med denne veggen også, men det er en sjanse for at barnet blir født tidligere enn termin siden det har mindre plass. Jeg kjenner ei som skal få satt inn befruktet egg i én av disse "rommene". Hennes vegg kan ikke fjernes. Mer vet jeg desverre ikke
ifie Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 P.S. At hun ikke kan blli gravid uten hjelp, har ingenting med veggen å gjøre!
stratosen_er mamma_ Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Heisann jeg har skillevegg i livmoren og fik en gutt for 4mnd siden. det trenger ikke være noe vanskeligere å bli gravid men det er større sjanse for abort, viss egget fester seg på den skilleveggen. jeg gikk igjennom to aborter før jeg fikk gutten min og d var på en privat UL jeg fikk beskjed om at jeg hadde en skillevegg, den hadde de ikke oppdaga tidligere!!! men d var godt å få svar på d, for da vet jeg jo at d er derfor jeg har abortert (mest sannsynlig) tok ks med gutten min da han lå i seteleie....og da fjerna de litt av skilleveggen så da gjenstår d å se om d hjelper neste gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå