Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er vi mange her inne som er gått over termin nå? Jeg hadde termin på mandag, så 2 dager over. Håper jeg slipper å gå så lenge til. Ikke for at jeg er så fryktelig lei egentlig, men vil ikke ligge på sykehuset i jula. (Er på overtid 22. og blir visst ikke vurdert igangsatt før på lillejulaften) Ellers er formen upåklagelig faktisk Tungt såklart, men det går helt greit. Hva med dere, er formen bra? Noen som har noen magefølelse på når det blir å skje? Alle spør meg om det, men må bare svare at neeei, har ikke noe sterk følelse av når det kommer til å skje.
Gjøkeredet③ Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er 6 dager over... Hadde termin torsdag den 4... Er på overtid den 18, men fikk time til vurdering den 17. fordi det var tro det eller ei fult den 18.. Ingen desemberbabyer som vil ut i Kristiansand visst nok... Håper virkelig han gidder å komme av seg selv, men kjenner/føler ingenting som tilsier at en fødsel skulle være rundt hjørnet.. Utrolig irriterende egentlig:o) Prøver å trøste meg med at det bare er en uke til festen er i gang, men av en eller annen grunn så hjelper det ikke... Hjelper heller ikke at alle som har termin etter meg driver å føder i hytt og vær... Hmm... Te helga kanskje:o) Trying to stay positive!!
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Det er rart altså, at når man har f.eks 10 uker igjen virker det som ingenting. Men nå, over termin, høres 1 liten uke ut som hel evighet! Det verste er egentlig at alle rundt maser så...har ikke behov for at 15 stykker for dag forteller meg at babyen kommer når den er klar og gi meg en million idiotiske råd for å starte fødselen. Menmen, de mener det jo godt
Gjøkeredet③ Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 1 uke er jo lengre enn hele svangerskapet til sammen... Hehe.. Jeg er helt enig med deg.. Hjelper veldig lite at alle skal fortelle om babyen som kommer når den er klar, eller spør om man kjenner noe.. Det verste er når folk som ikke verken er gravide eller har vært gravide skal komme med tips og råd.. Hva faen vet de liksom..? Hehe... Litt hormonell her ja.. Hehe.. Vi får krysse fingrene for hverandre og håpe det skjer noe snart:o) Nå skal jeg hoppe i loppekassa sånn at det blir fortere i morra, og det bare er 6 dager igjen.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå