Gallis Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 ...når det står på førstesiden i Dagbladet at statsviteren Carl Erik Grimstad mener at NRK bør beklage seg til Siv Jensen for å ha "sladret" om at hun er lesbisk! For å gjøre meg selv klarere; Det irriterer meg at lesbisk i denne sammenhengen blir ansett som et skjellsord! Er det så forferdelig å anta at noen er lesbisk da? Man skulle jo nesten tro at hun ble anklaget for å være kriminell! Skal man gå rundt og beklage seg for mennesker om man antar at de er hetero også? Og hvis ikke, er det bedre å være heterofil enn homofil???? *Argh!*
Pulverpadda Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Egentlig så synes jeg det er teit å anta noe som helst igrunn.... Synes ikke de har rett til å komme med slike uttalelser når de faktisk ikke vet om hun er det eller ikke..... Stakkars Siv, hun har hørt dette nok ganger!!! Kan de ikke bare la være å spekulere Jeg blir forbanna av at de kommer med slike uttalelser, synes det er litt på grensen jeg
Gallis Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Det er jeg helt enig i. De trenger ikke anta noe som helst eller spekulere i hennes privatliv fordi det nettopp er privat! Jeg blir sint fordi jeg ser at det å være lesbisk blir sett på som et skjellsord her i denne sammenhengen! Jeg lurer på om Grimstad hadde forlangt en unnskyldning til Siv om det ble spekulert om f.eks hennes mannlige kjærester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå