Gå til innhold

Jeg blir så SINNSYKT forbanna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når det står på førstesiden i Dagbladet at statsviteren Carl Erik Grimstad mener at NRK bør beklage seg til Siv Jensen for å ha "sladret" om at hun er lesbisk!

For å gjøre meg selv klarere; Det irriterer meg at lesbisk i denne sammenhengen blir ansett som et skjellsord! Er det så forferdelig å anta at noen er lesbisk da? Man skulle jo nesten tro at hun ble anklaget for å være kriminell! Skal man gå rundt og beklage seg for mennesker om man antar at de er hetero også? Og hvis ikke, er det bedre å være heterofil enn homofil???? *Argh!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig så synes jeg det er teit å anta noe som helst igrunn....

Synes ikke de har rett til å komme med slike uttalelser når de faktisk ikke vet om hun er det eller ikke.....

Stakkars Siv, hun har hørt dette nok ganger!!!

Kan de ikke bare la være å spekulere :)

Jeg blir forbanna av at de kommer med slike uttalelser, synes det er litt på grensen jeg :)

Skrevet

Det er jeg helt enig i. De trenger ikke anta noe som helst eller spekulere i hennes privatliv fordi det nettopp er privat! Jeg blir sint fordi jeg ser at det å være lesbisk blir sett på som et skjellsord her i denne sammenhengen! Jeg lurer på om Grimstad hadde forlangt en unnskyldning til Siv om det ble spekulert om f.eks hennes mannlige kjærester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...