Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Analsex er godt. Det kommer ikke bæsj overalt altså...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Mye bedre å få den bak enn å bli tissa på, herregud!!
Pulverpadda Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Oi.... tror jeg ville droppet wetsexen framfor rumpa altså! Hvis man bare bruker rikelig med glid, babyolje er perfekt, kommer det ikke noe bæsj da (hvis du ikke er veldig uheldig og får mye vakuum).... Huff, tiss er ekkelt, og hvilken glede får man ved å bli tisset på igrunn?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Det er umulig å forklare en som ikke tenner på wetsex. Jeg kan heller ikke forstå det med analsex. Hva om eg skulle være så uheldig at de blir vakuum da. Så utrolig drittekkelt bokstavelig talt. HI
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Sier bare ,ja takk begge deler. Digg begge deler...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Ja, takk begge deler:-) Jeg tror at de som ikke tenner på wetsex aldri vil skjønne greia med det, og det har jeg forståelse for. Det handler ikke om tisset i seg selv, men om å bli "markert" osv.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Ja takk begge deler:) Synes det er fantastisk å få spruteorgasme og:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Nå tenner ikke jeg på noen av delene, men folk får nå gjøre akkurat som de vil i senga, uten at jeg gidder blande meg oppi det. Hver sin lyst:)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 Selv foretrekker jeg analsex,men har en venninne som liker begge deler. Hvorfor er det så rart for mange at det er så mange måter å ha sex på,og at man tenner på forskjellige ting?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 Skjønner det ikke jeg heller, hvorfor er folk så opptatte av andres sexliv? Hva med å konsentrere seg om sitt eget?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #13 Skrevet 11. desember 2008 Hehe, de henger seg opp i andres fordi de ikke har et selv;-) Har dere ikke skjønt det ennå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå