Musemor med tre søte små Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er så utrolig trøtt. Går i svime på jobben, og er utkjørt etter at guttungen har lagt seg. Og nå har jeg halvsovet på sofaen en time allerede. Tror jeg skal legge meg, jeg. Natta, jenter
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Kjenner meg veldig igjen.....bortsett fra at jeg har ikke noe barn fra før av, så jeg får slappet av med en gang jeg kommer hjem fra jobb. Akkurat kommet hjem fra seinvakt jeg nå, skal bli godt å sove i senga si Er det beste stedet nå om dagen:) Natta til deg og spiren
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 de siste tre dagene har jeg sovet 4timers ettermiddagslur:( så kjenner meg godt igjen i det der ja.
Allegra -med gullspira- Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 En trøtting til her...før brukte jeg lillegutts daglige dupper til å rydde og vaske...nå sover jeg også hehe:)
nr 2 i juli-09 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ja dette er kjent. Var trøtt ved første graviditet også, men da kunne jeg liksom bare sove. Nå må jeg vente til veslejenta har lagt seg. Er slutt på tv-titting og kos i sofaen, og pappa'n er oppgitt over hvor lite jeg klarer å gjøre. Legger meg ca kl 21 og står opp kl 06, så det burde være masse med søvn, men likevel sovner jeg foran pc'n på jobben om dagen. føler meg ikke akkurat effektiv. Forje gang holdt dette på tom uke 20, så det er i hvertfall 10 uker til med en nokså fraværende arbeidstaker og mamma her i huset. Skulle ønske noen hadde et vidundermiddel for dette.......?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg planlegger å kjøpe litt jern. Jeg vet at jeg vanligvis har kronisk jernamangelanemi, så litt floradix går nok bra. Kan hende det gjør meg trøttere. Ellers så bruker jo kroppen masse energi på å lage den lille nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå