Gå til innhold

Noen som har eller har hatt barn med kiss?


silja33

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt på 4mnd nå,som har en blanding av kiss 1 og 2,har ikke hatt de verste plagene, men har vært slitsomt nok.

Etter 2 behandlinger hos manuell terap.,og 1 gang hos osteopat etter det,har nakken blitt bra,men sliter fortsatt med spisingen,han spiser best når han er veldig trøtt eller i halvsøvne for da slapper han av,men må ligge ned og mate han,noe som gjør det vanskelig og komme seg så mye ut,han husker det vonde i nakken når han skal spise,må lære seg at mat er noe som er godt,men tar nok litt tid ennå,men i allt stor forskjell,han løfter nakken bra,og ruller seg rundt nå,og mer blid og fornøyd,hadde vært fint og høre andres erfaringer,om noen har opplevd positive ting etter behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!!!

 

Jeg husker ikke så altfor mye, men gutten min hadde KISS, og som kiropraktoren sa, så var han hardt rammet. Det var tydelig KISS syndromet. Jeg hadde vært der en gang, og visste ikke dette, for han sa ikke noe, men så var det noen som sa til meg etter første timen at kanskje det er det, så jeg spurte han neste gang da, men var litt flau for å spør siden mange sa det ikke er mange som tror på dette da. MEn føre jeg rakk å spør ferdig så sa han at det var tydelig KISS syndromet.

Grunnen til at han hadde det var pga fødselen, den var ikke bra... Helt siden fødselen skrek han ofte og spiste rart og var umulig til tider, men vi hadde jo gode øyeblikk og selvfølgelig.

 

Jeg tror han var rundt 2 mnd, da var jeg rett og slett desperat etter å finne ut av hva som feilte han. Ingen leger eller helsestasjon kunne hjelpe meg. Så jeg gikk jo til kiropraktor.

Etter 1 time der, ble han bedre, men han var langt fra "frisk", så vi måtte tilbake 6 ganger. Så etter hver time der, ble han bedre og bedre og begynte å spise ordentlig igjen og jeg så tydelig forskjell på gutten min, var helt utrolig......

Han hadde også en favorittside, som kiropraktoren sa han kunne "forbli i" ?!?!?!?! Alt dette pga fødselen.

Men sånn generelt så ble jo gutten min helt fin igjen... Han ruller jo ikke ennå, er 5 mnd, tung i rompa gitt hehe... Men han er kjempe fin ellers.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

HAr ei jente med kiss på 4,5 mnd. Første behandling hjalp ikke, men etter andre ble hun mye bedre... Vi hadde ikke så store problemer med maten, men mest med søvnen. Hun er fortsatt forferdelig vanskelig å legge... Sikkert samme som hos deg at hun husker at det å sove gjør vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har en gutt på 5mnd med KISS-syndrom. Han lå bare på den ene siden med en uttalt "bananbøy" i kropp og nakke. Hodet ble også avflatet på den ene siden.

 

Vi fikk oppfølging på helsestasjonen v/fysioterapeuten der som veileder og følger opp mellom de tre behandlingene vi har vært på hos manuell terapeut. Etter tredje behandlingen har han nå den bevegeligheten og friheten i nakken som han skal ha uten KISS-syntrom, så nå gjenstår det bare etterkontroll om 2 mnd. Vi har "trent" med han hjemme for at han skal bli sterk i rygg, nakke, sider og mage. Vi er veldig godt fornøyd med behandling og oppfølging, vår gutt er nå kvitt sitt KISS-syndrom.

 

Symptomene vår gutt hadde var kolikklignende hver kveld og amming var ikke snakk om å få han til. I dag kan jeg ikke se noen symptomer og han er blitt sterk i kroppen og virker glad og fornøyd. Han sover hele natten med 12 timer i strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk vite denne uka at gutten vår på litt over fire måneder har kiss... Hadde lurt på det lenge, men fysioterapaut på helsestasjonen trodde ikke det da vi var der til sjekk. Synes det er rart leger og fysioterapauter ikke vet mer om kiss enn de gjør...

 

Vi har foreløpig bare vært til en behandling, og egentlig har det bare blitt værre. Han sutrer og har det vondt. Noen som har opplevd det samme etter første behandling? Håper virkelig det blir bedre etter neste gang... Må jo bare tro på det, for er veldig slitsomt for både han og oss nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...