Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Har avsluttet et forhold med en jeg i bunn og grunn er fryktelig glad i. Vi var enige om at ting ikke funka.. Og har nå gått hver vår vei. Har ikke kontakt med han i det hele tatt, for han mente han ikke klarte å være venn med meg etter at det ble slutt.. men jeg har så lyst å gi han en julegave.. Bør jeg være flink å la være??!! Så lenge jeg er glad i han bør jeg respektere at han ikke vil ha noe mer kontakt.. Kan jo gi han gave fra nissen da:-P hehe.. mye å tenke på før jul :-D :-D
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 La han være i fred. Han har jo sagt rett ut at han ikke vil ha noe kontakt, å det syns jeg du burde overholde. Med mindre du har planer om å fri eller noe =P Tanken er god, men tror du bare vil gjøre vondt verre! Dessverre..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Takk, da sparte jeg de penga:-D neida bare tøyser... jeg er i litt merkelig humør nå merker jeg:P Er ikke så greit...jeg vil han bare godt, men det er virkelig over, blir nok ikke noe frieri desverre:( Får vel bare bite tenna sammen.Ikke noen gave, ingen meldinger eller mail.. Jeg MÅ være flink jente! Vet at han blir lei seg, det er derfor han ikke vil være venn med meg:( Han er den beste vennen jeg har hatt noen sinne, men så lenge det ikke blir noe forhold så blir det ikke noe vennskap heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå