Gå til innhold

noen som er medlem av go`boken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var noe av det første jeg gjorde da jeg fant ut av at jeg var gravid. melde meg inn i bokklubb :)

noen som er medlem som kan fortelle meg om den er bra eller dårlig? om det er gode nyttige bøker.

hva får en i mndpakken? o.l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

småen var medlem i 1 1/2 år, og det er 1 bok som han virkelig liker... jeg er ikke spesielt fornøyd. det er heller ikke broren min som også var medlem med sitt barn.

Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med go'boken. Syntes ikke bøkene passet mitt barns alder. Var som regel 2 bøker i pakken.

Skrevet

Skal du snart føde 1smule? Jeg begynner å bli lei av å se "fødeklar" og "høygravid" bak nicket ditt ;) Syns du har vært gravid så leeenge! Hehe..

Skrevet

da er vi søren med to :P hehe.. er 3 uker igjen.. helt ok for meg om hun kommer nå da hehehe..

Skrevet

3 uker går fort da :) Selv om det heelt sikkert føles evig lenge for dere! Skal krysse fingrene for 2008-baby til dere jeg iallefall ;)

Skrevet

hehe.. hun kan godt komme på termindato 1 jan hvertfall hehe.. så blir hun størst i klassen :P:P hehe..

ja, jeg vil også tro at disse tre ukene enten flyr poff avgårde. eller så teller jeg minuttene hehe..

nå går jeg ut i perm også. sååå da får vi nå se hvor gullende rent det blir her.. i morgen går jeg løs på dusjen med tannbørste tenker jeg :P hihi

Skrevet

Jeg kan med sikkerhet si at det går SAKTE! ;) Snakker av erfaring! hehe

Skrevet

kan jeg tro på hehe :) får ta å skru opp hyller og rullegardiner osv osv osv.. har skrudd sammen MYE i det siste hehe..

har jo kjøpt meg drill og skralle :P hehe

Skrevet

Synes velkomstpakkene har vært fine, og det er jo billig :-) Men har meldt av hver gang (har tre barn).. Var medlem en liten stund med førstemann men synes ikke det var verdt pengene. Mye bedre å gå på boksalg et par ganger i året og "hamstre" bøker som kommer til å passe med alderen etterhvert. Nå er vi medlem av Disneys lydbokklubb og det elsker eldstemann på 6 år og har også en to-åring som begynner å like det :-)

Skrevet

Hang opp gardiner på barnerommet et par dager før fødselen jeg også, men jeg ble kommandert ned fra stolen jeg sto på før jeg ble ferdig ;)

Skrevet

er ikke noe særlig fan av å være bundet til sånne ting..

å jeg så så mange fine og billige bøker i byen i dag, men jeg kjøpte ikke pga jeg tenkte at vi får jo bøker fra bokklubben, men da kan jeg jo ikke velge selv..

Skrevet

Jeg er medlem i Babyglede (www.babyglede.no) og er så langt veldig fornøyd. Er mye gode voksenbøker der også, f.eks "Mat for barn" og "Førstehjelp på barn" som er veldig greie å ha som førstegangs..

Neste pakke jeg får inneholder "Min babybok", der man kan skrive og lime inn bilder osv. Pluss "Her er jeg grrr" som er ei barnebok der man limer inn bilde av barnet selv bakerst, så ser man bildet på alle sidene etterhvert som man blar, og barnet blir til en stripete tiger, en dinosaur osv, ser veldig morsomt ut:)

Ellers kan man bestille Mummitroll-krus, cd med barnesanger, bøker som Postmann Pat, Franklin, Tassen, Ole Brumm osv.

Barnefilmer, spill, webkamera, Blåfjell-sengesett, kosedyr, ammepute, klokke, pc-spill,diverse musikk og plutti plutti pott cd'en, diverse lydbøker, diverse leker

Diverse hobbybøker; scrapbooking, bok om juleverksted, maleforkle + maleskrin osv, trevev til barn, strikke og heklebøker og "fargerike barnerom".

Bøker til både baby, foreldre og eldre søsken.. mye bra!

Skrevet

Utrolig mange fine, fargerike barnebøker... og det har jo også go'boken :)

Skrevet

Babyglede er en del av Tanum Bokklubber og er en nettbokklubb for gravide og småbarnsforeldre.

Som medlem i Babyglede får du store rabatter på alle nye bøker, samt en rekke gode spesialtilbud på bøker og produkter til baby, småbarn og foreldre.

Vi jobber hele tiden med å tilby det beste av faktabøker om søvn, mat, helse, barnets utvikling og andre aktuelle temaer.

Ved innmelding får du en gratis babypakke, og det er ingen kjøpeplikt om du blir medlem hos oss.

Du forplikter deg til er å stå som medlem i 1 år. Velger du å melde deg ut før året er gått betaler du full pris for velkomstpakken.

Etter tilbud om 9 foreldreskapsbøker, vil du og barnet få tilbud om flotte barnebøker fra Barnas Mikroklubb.

Det er enkelt å være nettmedlem:

- Beskjed om hovedbok direkte til deg på e-post.

- Enklere medlemsservice

- Ingen kjøpeplikt

- Enkelt å bestille og avbestille

- Enkelt boksøk

Skrevet

det var mye god info birrisj :D tusen tusen takk :) du er så god å ha du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...