missmulatto Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hva er varmest? Puster best? Anbefalinger? Skal bla annet brukes til utesoving i barnehage til ei på 1 år. Oslo, men er jo kaldt her også innimellom, -10 i dag.
PinkBabyDoll Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Har med ull, er kjempefornøyd. Snuppa er aldri kald etter dupp, selv ikke ved -10... dette er 3. vinteren vi bruker den.
missmulatto Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 Noen fler med erfaringer omkring dette???
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Vet ikke hvem som er best osv men vet fra egen erfaring at den typen med knyting går en på nervene ;P Bare tull og tungvidt med den gammle typen der man pakker sammen og knyter jo :-O Spesielt nå som lillemann er 15mnd og sitter. Med nestemann blir det voksipose med glidelås ;D
missmulatto Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2008 Hmmm. ja det var jo noe jeg ike hadde tenkt på. Den jeg har sett på til nå hadde faktisk knyting den. Må kanskje revurdere litt.
Nattinatta Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 vi har voksi urban og er superfornøyd! Hvis jeg husker riktig er det ull underst og dun i dynen. lillehutt er alltid varm. og som skrevet over, så er det glidelåslukking. super enkelt! denne er det også en forlenger til, slik at den kan brukes leeeenge
missmulatto Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 Har sett på den også. Er vel en av de få med glidelås og dundyne? Skal sjekke den ut nærmere. Takker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå