Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 hallo hallo. Lenge siden jeg har sett deg her, bare lurte på hvordan det går med deg? og de to små?hvordan er det å være tobarnsmamma? har du stengt bloggen din eller er den bare for inviterte ( i så fall, smile pent og ber om å bli invitert- forresten beklager at jeg spør om det sånn , men det gikk ikke å sende pm til deg).
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Hei hei ja jeg er ikke så mye på nett om dagen, har hendene fulle med viktigere ting hehe. Å være tobarnsmamma er bedre enn noe annet, det er jeg rimelig sikker på jentene er så gode og vi føler oss så heldige! Minste tuppa sliter litt med søvnen da, så jeg er litt tåkete i toppen om dagen siden hun ikke sover om natten i det hele tatt, men det går seg vel til når hun blir litt eldre får vi håpe. Natalie er så snill med lillesøsteren sin også så alt er bare tusen ganger bedre enn hva vi forventet Bloggen er stengt ja, orker ikke blogge mer Hvordan går det med deg og magen da?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Hørtes herlig ut. gleder meg sånn jeg også. skjønner godt at du har annet å gjøre.gleder meg veldig til formen min er bedre, så jeg kan komme meg mer opp av denne sofaen:) temmelig lei pc og tv om dagen ja. håper det går seg til med søvnen til lille snuppa da. slitsomt når det er sånn.... her går det egentlig bra om dagen, deilig med masse juleforeredelser så jeg kan tenke på annet enn at formen ikke er på topp, men jeg klager ikke. er så vant til denne småkvalmen nå, så den er liksom bare der, så lenge jeg tar de hensynene jeg må ta.. ellers er det "bare" 100 dager igjen til termin i morgen- JIPPI. godt å høre det går bra med dere hvertfall. gleder meg til å se et bilde av lillesnupp en gang- når du orker og hvis du vil legge ut på profilen din en gang. så snakkes vi nok igjen snart, hvis vi sees her. kos deg masse med jentene og samboeren din. nå går det rundt inni hodet mitt av å se på denne skjermen så tror det er på tide og skur av. klem
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Uff, kjenner at jeg eralt annet enn misunnelig på den kvalmen hehe Du får ha lykke til resten av svangerskapet da.. Har prøvd å legge ut bilder av henne men det går ikke, får heller ikke skiftet nick. Tuppa er prikk lik Talie da, bare med mørkebrunt hår Er du på facebook foresten?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Hvis du ikke får skiftet nick, prøv å gå inn her (http://www.dinbaby.com/content/view/full/207820) og så trykker du videre inn på Din Egen Side -> brukerinformasjon. Funket flott her, iallefall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå